Mit navn er: Frederik
Mit Minecraft navn er: frederikbontved
Alder: 12
Sted: Nordjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, programmering, fodbold
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. 2 år, men jeg startede på 'rigtige' server for ca. et år siden. Jeg har spillet på servere som LastChunks (Den lukkede kort efter den åbnede), My Little Creeper (Har ikke spillet forfærdeligt meget på den, men har 'snuset' lidt til den) og så ellers en masse andre, jeg ikke rigtigt kan huske navnet på.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Minecraftlisten.dk
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne ind på jeres server, fordi den virker som noget for mig. Jeg har før spillet på servere hvor jeg hurtigt er stoppet igen. Men crafters.. Den virker så realistisk; ingen spawnede blocks, godt community, proffesionelt staff, og plads til alle. Hele ideèn med metroen, synes jeg også lyder fed, og jeg vil komme til at bruge metroen meget. Jeg har før set servere, hvor hele verdenen er ødelagt, hvilket jeg synes er uretfærdigt, men jeg kan se at jeres regler ikke tillader det. Jeg kan se i er engageret, og det gør bare det hele endnu federe. I det hele taget - Serveren virker fed, fornuftig og et sted for mig.
Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne. Nogle af dem har jeg læst 2 gange, for at forstå dem 100%. Det virker som nogle fornuftige regler, der gør at det hele bliver lidt 'bedre'.
Ansøgning
- Ninjastick
Re: Ansøgning
Godkendt. Kom ind og få en test i reglerne.
-Stick
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick