Mobspawning problem
- xcanner
Re: Mobspawning problem
Vi har på ingen måde ændre på de settings. Alle de settings er standard (som i Vanilla),- enten er det en bug i Bukkit, Mojangs kode eller "working as intended".
It's all about the community
- xcanner
Code: Select all
spawn-limits:
monsters: 70
animals: 15
water-animals: 5
ambient: 15
- xcanner
Har undersøgt sagen nærmere og udført en række tests på en test server blandt andet uden plugins. Dette ændre intet på hvordan monstre spawner (så det er ikke en fejl i et af vores plugins). Hvis man ikke "tror" på dette, er man velkommen til at komme med beviser
- Capperbee
Jeg har en mobfarm i pvp som jeg bruger sent om natten med min bot (Capp2) hvor der ikke er andre i pvpland.
Efter en del nætter har jeg begyndt at se et mønster. Den virker perfekt i 2-5 minutter af gangen, men så kommer der ingen i 10-15 minutter, hvorefter der lige pludselig vælter mobs ud igen, osv osv..
Ved ikke om det er designet af farmen der gør det (som jeg ikke tror) men det kunne være noget med at efter noget tid har man "opbrugt" sin kvote i den chunk og skal vente en vis tid før det bliver resat
Efter en del nætter har jeg begyndt at se et mønster. Den virker perfekt i 2-5 minutter af gangen, men så kommer der ingen i 10-15 minutter, hvorefter der lige pludselig vælter mobs ud igen, osv osv..
Ved ikke om det er designet af farmen der gør det (som jeg ikke tror) men det kunne være noget med at efter noget tid har man "opbrugt" sin kvote i den chunk og skal vente en vis tid før det bliver resat
- pitti999
Det er lidt hen af det samme, ved vores blaze farm... Når jeg det tilltate antal mobs (200) og jeg dræber dem, så går der et stykke tid før der rigtig sker noget igen. Dog følger jeg at det hjælper lidt, ved at logge ud og ind...
Im mr meeseeks look at me...