Dentykke søger

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
dentykke
Posts: 3
Joined: 04 Jan 2013, 22:37

Dentykke søger

Post by dentykke »

Hejsa Crafters.dk

Jeg hedder Bo, er 31 år, og har spillet minecraft i et års tid nu.
Grunden til at jeg gerne vil være med på jeres server er fordi jeg godt kan lide jeres politik og klare regler.
Jeg plejede selv at oprette servere til mig og kæresten, men nu er der en lille på til Marts, så er nødsaget til at finde mig nogle nye minecraft venner, da hun ikke rigtig spiller længere ;o)

Det er første gang jeg prøver en "community" server så er lidt jomfru her.......be gentle ;-P
Ville gerne have set serveren først, men kunne ikke finde ud af det med at indsætte crafters.dk.......jeg er vist bedre til det med rigtig ip adresse.

På forhånd tak

Bo
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Dentykke søger

Post by FedeAnderzen »

Hej Bo, din chance for at få godkendt ansøgningen bliver større hvis du sætter den op efter den skabelon der er i ansøgningseksemplet.
Image
User avatar
dentykke
Posts: 3
Joined: 04 Jan 2013, 22:37

Re: Dentykke søger

Post by dentykke »

2´ Omgang

Dit Navn: Bo

Dit Minecraft Navn: DenTykke

Alder: 31

Sted: Midtjylland

Interesser: Mit arbejde, Minecraft, Borderlands 2 og min kommende datter

Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft i et års tid, både single men også multiplayer ( med kæresten ) har selv lavet server til os og et par af vores venner ( alm. og tekkit )

Hvor har du hørt om crafters.dk: Google søgning

Venner på serveren? Navne vil blive indsat her senere

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren fordi at jeg har fået gjort kæresten lidt gravid og har dermed mistet min Minecraft makker. Da jeg læste om jeres server tænkte jeg: Cool sted......der vil jeg gerne prøve at være med.

Har du læst og forstået reglerne?Reglerne er læst og forstået

Håber vi ses ingame
DenTykke / Bo
User avatar
nrone
Posts: 178
Joined: 09 Apr 2012, 11:12
Location: @ minecraft
Contact:

Re: Dentykke søger

Post by nrone »

Lidt tynd, men jeg godkender den. Kom ind på serveren og få en test i reglerne.

IP: crafters.dk ;-)
Crafters.dk - It's all about the community...
User avatar
dentykke
Posts: 3
Joined: 04 Jan 2013, 22:37

Re: Dentykke søger

Post by dentykke »

Ved nærmere eftertanke så har jeg ikke lyst til at være med på jeres server længere.

Jeg læste at man kunne vælge at lave sin ansøgning som de andre havde gjort (de ansøgnings eksempler som er vist i forum) men ikke som et krav.
Får at vide at min ansøgning nok går hurtigere igennem hvis jeg laver den som den viste "ansøgnings eksempel"

Copy paster hele lorten og skriver min ansøgning om, stadig med personlig info osv........

Og får så at vide jeg er godkendt på en lidt tynd ansøgning

Er det fordi I gerne ville have snaget mere i mit personlige liv, eller sweet talked jeg ikke nok i min ansøgning til at I kunne lide den.

Jeg vil ihvertfald ikke være med på den server hvor jeg kom ind på en LIDT TYND ansøgning

Må det gå jer vel fremover
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Dentykke søger

Post by julemand101 »

Vi bruger ansøgningerne til at vurdere hvordan en person er overordnet. Det er noget vi har været nød til at gøre fordi vi har set mange griefere. I stedet for bare at forvente en kort ansøgning med nogle ligegyldige informationer vil vi gerne have nok info til lige at vurdere personen samt gøre det tilpas besværligt til at dem der leder efter en hurtig server at grief ikke kommer ind.

Måden en person formulerer sig siger også meget om hvor moden han/hun er og det ville ikke være retfærdigt kun at bruge alderen til at vurdere dette.

Når du får at vide ansøgningen er lidt tynd er det mest for at fortælle andre der skulle finde din ansøgning at de nok ikke skal bruge din som eksempel med mindre de gør lidt mere ud af den (hvis de vil være sikre på at blive godkendt). Det er svært at sige præcist hvor grænsen ligger og det er op til den enkelte admin og moderator at lave denne vurdering.

Om vi snager i dit privatliv? Det er op til dig hvad du vil skrive i din ansøgning når vi beder dig om at fortælle lidt om dig selv. Der er ingen der siger du skal komme med en masse hemmeligheder om dit liv. Derimod er det da altid rart lige at se hvad personen selv synes der er relevant om ham selv. Husk på Crafters.dk er et samlet fællesskab hvor alle skal have det godt sammen med alle så vidt muligt. Hvis du vil spille solo på serveren så er det også fint nok men du får mest ud af serveren hvis du deltager i vores samlede aktiviteter og deltager i fællesskabet.

Hvis du har spørgsmål så kom bare med dem :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Dentykke søger

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply