Dit Navn: Lukas
Dit Minecraft Navn: Lukasbontved
Alder: 7
Sted: Nordjylland
Interesser: Bygge, spille computer, spille minecraft
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 1 år
Hvor har du hørt om crafters.dk: fra mine store brødre
Venner på serveren? prahamette og frederikbontved
Hvorfor vil du joine vores server: for de den ser sjov ud. for de mine store brødre spiller på den
Har du læst og forstået reglerne? ja
Frederikbontved: Jeg har ikke hjulpet ham med hans ansøgning, så stavefejl kan forkomme. Jeg håber at i vil lukke ham ind, og give ham en chance. Hvis han ikke overholder reglerne må i gerne banne ham (Ligesom med alle andre spillere). Jeg skal se om jeg kan holde styr på ham
Ansøgning
- Ninjastick
Re: Ansøgning
lukasbontved wrote:Dit Navn: Lukas
Dit Minecraft Navn: Lukasbontved
Alder: 7
Sted: Nordjylland
Interesser: Bygge, spille computer, spille minecraft
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 1 år
Hvor har du hørt om crafters.dk: fra mine store brødre
Venner på serveren? prahamette og frederikbontved
Hvorfor vil du joine vores server: for de den ser sjov ud. for de mine store brødre spiller på den
Har du læst og forstået reglerne? ja
Frederikbontved: Jeg har ikke hjulpet ham med hans ansøgning, så stavefejl kan forkomme. Jeg håber at i vil lukke ham ind, og give ham en chance. Hvis han ikke overholder reglerne må i gerne banne ham (Ligesom med alle andre spillere). Jeg skal se om jeg kan holde styr på ham
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Re: Ansøgning
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.