Rand00mUser 2. chance

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Rand00mUser

Rand00mUser

Post by Rand00mUser »

navn: christoffer

minecraft navn: Rand00mUser

alder: 11

sted: østjylland

interesser: spil, venner, wrestling

minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft singelplayer og multiplayer i godt 2 år

hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt om crafters.dk fra en ven som spiller på serveren

venner på serveren: jeg har 2 venner på serveren som hedder mikk3lg og nielsg68

hvorfor vil du joine vores server: jeg vil meget gerne joine server fordi der er bygget nogle mega fede ting, og jeg vil også gerne bygge noget uden det bliver greifet. og mikk3lg fortalte at den var mega fed så jeg købte en minecraft bruger og sendte denne her ansøgning.

har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået dem, og jeg syntes de er gode.
maja4626

Re: Rand00mUser

Post by maja4626 »

Rand00mUser wrote:navn: christoffer

interesser: spil, venner, wrestling

minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft singelplayer og multiplayer i godt 2 år

hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt om crafters.dk fra en ven som spiller på serveren

venner på serveren: jeg har 2 venner på serveren som hedder mikk3lg og nielsg68

hvorfor vil du joine vores server: jeg vil meget gerne joine server fordi der er bygget nogle mega fede ting, og jeg vil også gerne bygge noget uden det bliver greifet. og mikk3lg fortalte at den var mega fed så jeg købte en minecraft bruger og sendte denne her ansøgning.

har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået dem, og jeg syntes de er gode.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
Rand00mUser

Post by Rand00mUser »

kan du fortælle mig hvad jeg skal arbejde på?
Rand00mUser

Rand00mUser 2. chance

Post by Rand00mUser »

navn: christoffer

interesser: mine interesser er at spille og wreslte.

minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i snart 2 år men har lige holdt en lille pause. jeg er god til survival og at bygge. jeg har også lavet kæmpe store redstone ting.

hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt om crafters igennem en ven som siger crafters er en mega fed server.

venner på serveren: jeg har 2 venner på serveren som hedder mikk3lg og nielsg68. tror jeg

hvorfor vil du joine vores server: jeg vil joine jeres server fordi jeg har syntes den er mega fed og det er nogle fede ting der er bygget. jeg vil også gerne være med til at bygge noget fede ting på server uden at blive griefet. jeg har aldrig brugt hack eller snyd og jeg hader når folk bruger det. jeg elsker at spille multiplayer med nogen som tager det seriøst og hjælper hvis man har brug for hjælp. jeg vil selvfølig hjælpe andre der har brug for hjælp.

har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået reglerne og jeg syntes de er gode fordi man ikke skal ødelægge naturen.
Ninjastick

Re: Rand00mUser 2. chance

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind og få en test.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
maja4626

Post by maja4626 »

Bare tilføj lidt mere om, hvad du laver i din fritid.
Image
julemand101

Re: Rand00mUser 2. chance

Post by julemand101 »

Godkendt
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply