Ansøgning om Whitelist

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
frederiik112

Ansøgning om Whitelist

Post by frederiik112 »

Dit navn: Daniel
Dit minecraft navn: frederiik112
Alder: 17
Hjemby: Fredericia

Interesser: Jeg har stor interesse for computer, og at programmere ting på computeren. Jeg er ikke startet med MC Mods endnu, men regner med at starte lidt ud med det snart, da jeg har brugt rigtig meget tid på at lave mods i andre spil..

Minecraft Erfarring: Jeg har spillet minecraft i et års tid, men ikke så meget på det seneste, da jeg har haft nogle store projekter med uddannelse og jeg har brugt en del tid på nogle projekter til min tidligere Counter-Strike server, men vil meget gerne igang igen!

Bekendte på serveren: Jeg kender ingen på serveren, men jeg tror let jeg får skabt et par venskaber der inde, eftersom jeg selv helst vil bygge store projekter med andre, da jeg er glad for udfordringer med diverse konstruktioner..

Hvorfor vil du joine serveren: Jeg vil gerne ind på serveren, fordi i altid har en del spillere online, og det gør det sjovt at spille. Der ud over, kan jeg godt lide jeres regler mht. griefing og lignende, og at i har en database, hvor i logger alt der sker på serveren, så i kan slå hårdt ned på folk der griefer og lignende. Der ud over, har jeg mange kreative konstruktioner i hovedet, men jeg hader at bygge dem alene, og da i er så mange spillere online hele tiden, bliver det ikke svært at finde en kammerat at bygge med.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, det har jeg. Jeres regler er godt formuleret, selv min kæreste forstod dem!

Jeg har egentlig beskrevet mit liv nogenlunde, så vil ikke smide endnu et punkt ind, håber det er bedre end det første. :-)!

Mvh
Daniel Østergaard
Last edited by frederiik112 on 06 Jan 2013, 14:08, edited 1 time in total.
Pars

Re: Ansøgning om Whitelist

Post by Pars »

frederiik112 wrote:Hey der ude!
Jeg er en ung fyr på 17 år, der bruger meget tid på Minecraft. Jeg faldt lige over jeres tilsyneladende spændene server, og tænkte jeg da lige kunne blive whitelisted her også. En ung knægt som mig er der vel nok kunst i til alle servere! ;)

Jeg vil whitelistes med min kæreste, da vi er begyndt at spille sammen, og hun lige har købt Minecraft. Jeg vil guide hende, og lære hende om reglerne i minecraft, hvis vi bliver whitelisted. Hun er ikke så god til at bygge, men vi kunne starte en lille grund sammen og jeg kan godt hjælpe til med diverse bygninger og lignende.

Jeg håber på et godt fællesskab og sammenhold senere hen!

Mvh Daniel
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
nrone

Post by nrone »

Den er godkendt - kom ind på serveren og få en test i reglerne.

PS. vi kan ikke se når der bliver lavet ændringer i en tråd, så et lille thumbs op ville gøre det lidt nemmere for os ;-)
Crafters.dk - It's all about the community...
xcanner

Post by xcanner »

promoted
It's all about the community
Post Reply