NAVN:
jonas
STED:
Dalby.
MINECRAFT NAVN:
Jonasograsmus.
HVORDAN JEG FANDT DEN:
Inde på Den Danske Minecraft Spiller-& Serverliste.
SPILLETID PÅ SERVEREN:
Ca. 1 måned og 2 dage.
HVORFOR JEG VIL VÆRE VIP:
Min ven er det og det ser helt vildt fedt ud og være vip.
min ansøgning
- Jonasograsmus
min ansøgning
Last edited by Jonasograsmus on 06 Jan 2013, 17:56, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: min ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)Jonasograsmus wrote:jeg vil gerne være vip jeg har brugt lang tid på at læse alle reglerne. Og har spillet på servern i lang tid. Og nu har jeg taget mig sammen til at lave en ansøgning. Jeg lover at overholde alle reglerne og stoppe i en kamp vis modstandern siger det
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Re: min ansøgning
Din ansøgning er afvist. Da det var din ansøgning nummer to har du ikke flere forsøg. Find venligst en anden server via fx www.minecraftlisten.dkJonasograsmus wrote:NAVN:
jonas
STED:
Dalby.
MINECRAFT NAVN:
Jonasograsmus.
HVORDAN JEG FANDT DEN:
Inde på Den Danske Minecraft Spiller-& Serverliste.
SPILLETID PÅ SERVEREN:
Ca. 1 måned og 2 dage.
HVORFOR JEG VIL VÆRE VIP:
Min ven er det og det ser helt vildt fedt ud og være vip.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.