Ansøgning fra: *trommehvirvel* Zhaust

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Zhaust

Ansøgning fra: *trommehvirvel* Zhaust

Post by Zhaust »

Dit Navn: Lasse

Dit Minecraft Navn: Zhaust

Alder: 27

Sted: Bor og arbejder i København, men er oprindeligt fra jylland, nærmere Vejle/Horsens

Interesser: Ud over det måske helt åbenlyse *host*computer*host*, så har jeg været spejder i godt 22 år. Startede som helt lille purk, og har nu de sidste 12 år været spejderleder for unge mennesker mellem 9 og 17 år.
Gennem min far lærte jeg om musik, og startede med at spille tromme i byens Spejder-orkester. Siden har jeg spillet percussion i forskellige Brass Bands, samt spillet Cornet og Flügelhorn (som begge er en slags trompet). Og så har jeg lært mig selv en smule guitar :)
Og hvis vi skal vende tilbage til det super åbentlyse, så elsker jeg selvfølgelig computer. Har spillet helt siden min bror og jeg fik en Commador 64, og stopper nok heller ikke foreløbigt. Mine 2 brødre og jeg, har gennem de sidste 9 år spiller WoW, og i de sidste 3 år har vores Mor også spillet med. Forestil jer julefrokost i vores familie :)
Men da jeg arbejder en del, har jeg lagt WoW på hylden, til fordel for Minecraft, men det kan vi snakke om i næste kapitel :)

Minecraft erfaring: Jeg har vel spillet Minecraft i over 1 års tid. Hovedsageligt singleplayer, da jeg finder det utroligt afslappende, bare at bygge for sig selv. Men jeg manglede helt klart noget, så da min yngste bror fandt en server til os, var jeg bidt! At kombinere singleplayer, med det sociale, var præcis det jeg gerne ville have.
Så der har vi spillet i et par uger, men da serveren er meget ustabil og der blot er plads til 10, ville jeg finde et sted. Et ordentligt sted. Med søde mennesker, flotte områder og mulighed for at lave noget, som man kan være stolt af :)
Så faldt jeg over jeres fine server på minecraftlisten.dk, og tænkte.. Der ser lækkert ud. Så jeg kender ingen, men da jeg er utroligt sød og meget social, skulle det ikke tage mange dage, før jeg har vundet jeres hjerter <3

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fandt jer på minecraftlisten.dk, i min søgen efter en veletableret server, med søde mennesker. Kan se serveren har kørt længe og fungerer rigtig godt, så nu mangler jeg blot af finde ud af, om I er søde mennesker :)

Venner på serveren? Forhåbentligt jer allesammen, efter kort tid :)

Som tidligere beskrevet, er Minecraft Multiplayer nyt for mig, men præcist det jeg skulle have startet på for længe siden. Så efter jeg prøvede "multiplayer livet" på en anden og meget ny server, satte jeg mig for at finde en anden, gammel og velfungerende server.
Brb, henter lige kaffe inden jeg skriver videre :) *indsæt pause musik*
Back..
Nå, men jeg fandt jeres server på nettet, en simpel google søgning, og BUM, så fandt jeg minecraftlisten.dk og så jer.
Har været rundt og kigge på serveren, og der er mange flotte bygninger, der bevidner at serveren er velfungerende og fyldt til randen med kreative mennesker og mange smil. Lige noget for mig!

Jeg håber I vil overveje at gøre crafters.dk til mit nye minecraft hjem. Jeg ved jeg kan bidrage til en positiv stemning, og forhåbentligt kan jeg også bidrage med flotte bygninger. Jeg går med en lille drøm om at begynde på lidt 2D/3D art, så måske vil i lade mig eksperimentere med det :)

Skulle der være spørgsmål, eller vil I bare sige "Hej!", så skriv endeligt til mig!

Mange hilsner, Lasse / Zhaust
xcanner

Re: Ansøgning fra: *trommehvirvel* Zhaust

Post by xcanner »

Godkendt og promoted
It's all about the community
Post Reply