navn: gustav
minecraft navn: kaaregustav1999
alder: 13
bor i: midtjylland
interesser: minecraft, sport, se ting på youtube fx minecraft med gexpgaming
erfaringer: har spillet minecraft i 3 år og hjulpet med spawn på en server
venner på jeres server: ingen endnu
hvorfor vil du joine serveren: vil godt finde en server hvor der er styr på tingene og hvor man ikke bliver sagt grimme ting om en
ynglings spil: minecraft og black ops 2
jeg har læst reglerne og håber jeg må blive vip lidt lille ansøgning men håber at den er god nok
hav en fortsat god dag
vip ansøgning
- Sighvatur
Re: vip ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)kaaregustav1999 wrote:navn: gustav
minecraft navn: kaaregustav1999
alder: 13
bor i: midtjylland
interesser: minecraft, sport, se ting på youtube fx minecraft med gexpgaming
erfaringer: har spillet minecraft i 3 år og hjulpet med spawn på en server
venner på jeres server: ingen endnu
hvorfor vil du joine serveren: vil godt finde en server hvor der er styr på tingene og hvor man ikke bliver sagt grimme ting om en
ynglings spil: minecraft og black ops 2
jeg har læst reglerne og håber jeg må blive vip lidt lille ansøgning men håber at den er god nok
hav en fortsat god dag
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- julemand101
Re: vip ansøgning
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.