Re: religiøse ting (ikke om regler! om svar og admins)

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Til at starte med vel jeg gerne sige undskyld for at videreføre elementer fra en låst tråd...
Men jeg mangler svar!
Disse ting er fra tråden om religiøse ting:
1. Hvorfor vel i ikke lave en afstemning?
2. Hvorfor skal alt vedtages i en mindre gruppe af serverens medlemmer?
3. Jeg vel gerne gøre opmærksom på at da jeg kaldte admins for kujoner var det på baggrund af de samme ting som er nævnt ovenfor.
4. Vel jeg gerne have lov til at svare på nogle beskeder
atlem wrote: ....

i realy cant see any need to change any rules, wy are you so desperatly trying to remove the Churches,
thats just like burning the bibel, so childish, grow up already
and dont forget that Churches is part of an arcitect history, not just religion
Jeg har aldrig villet fjærne kirken og jeg syntes at du skal læse lidt mere af hvad jeg har skrævet i min 3. sidste post i den tråd.
mgenie wrote:Som med alle forslag, har emnet nu været oppe og vende internt i 'admin-gruppen'. Vi er blevet enige om, at reglerne ikke bliver ændret på nuværende tidspunkt, da de fungerer efter hensigten.

Og for at undgå endnu 8 siders '...men jeg synes, at...' låser jeg samtidig topic.
Jeg kan ikke se nogen grund til at debatten ikke kan fortsætte at den ikke i sig selv er stødende og jeg ville være fri for at lave denne post.

Disse ting er noget jeg har prøvet at få svar på, noget jeg ikke er sikker på at admins forstod eller nogle beskeder jeg ikke har fået svaret på.
Det er ikke meningen at debatten skal fortsættes i denne tråd det er derfor at den er i Off-Topic
Jeg vel gerne have en afstemning uanset om reglen bliver ændret eller ej og det er mest derfor at jeg skriver (og 2. grund til at den er i Off-Topic)

Hvis svaret er nej til en afstemning så er det okay men jeg vel gerne have en god grund!

ps jeg vel igen gøre opmærksom på at dette ikke er en videreførsel af den anden tråd! Så ikke flere Quoter, svar eller andet fra den gamle tråd (med mindre at det er nødvendigt eller fordi at en ting er blevet sagt før)!
To mine, or not to mine...
mgenie

Post by mgenie »

Håbede en anden admin gad svare dig, men så må jeg jo tage tjansen. Here goes:

1.
Der er ingen grund til at lave en afstemning, da reglen fungerer efter hensigten, jf. det sidste svar i den originale tråd. Hvis du ikke synes svaret er godt nok, så er det bare surt. Jeg gider ikke høre flere indvendinger omkring emnet fra dig.

2.
Fordi det er sådan det fungerer her. Bild dig ikke ind, at du har nogen rettigheder som sådan. Det er både langt mere effektivt og mere brugbart, at holde de 'vigtige' beslutninger, såsom regler, blandt et udvalgt antal brugere. Og som du kan se, så virker det også ganske upåklageligt, da serveren altid har folk online.

Jeg kan ikke se nogen grund til at debatten ikke kan fortsætte at den ikke i sig selv er stødende og jeg ville være fri for at lave denne post.
Det kan jeg. Efter 8 sider var emnet ligesom uddebatteret - det var vist bare dig og Casper-what's-his-face, der var gået i selvsving.

Nu spilder jeg ikke flere tast på det her. Emnet er slut.

En side bemærkning;
kan jeg ikke få dig til at linke til din ansøgning her på forum? Jeg synes ikke en søgning frembringer noget. På forhånd tak.
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg støtter 100% mgenie i hans holdning.
mgenie wrote:Håbede en anden admin gad svare dig, men så må jeg jo tage tjansen. Here goes:.
Hehe jeg ignorere indlægget da jeg også håbede en anden admin ville svare. Jeg siger mange tak :D
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
MemorianX

Post by MemorianX »

En side bemærkning;
kan jeg ikke få dig til at linke til din ansøgning her på forum? Jeg synes ikke en søgning frembringer noget. På forhånd tak.
Han har ikke nødvendigvis nogen ansøgning, serveren kørte et godt stykke tid med "mundtlig" ansøgning gennem chatten før forumet kom til
mgenie

Post by mgenie »

MemorianX wrote:
En side bemærkning;
Han har ikke nødvendigvis nogen ansøgning, serveren kørte et godt stykke tid med "mundtlig" ansøgning gennem chatten før forumet kom til
Hvortil vi bad disse brugere om at oprette en.
spy

Post by spy »

julemand101 wrote:Jeg støtter 100% mgenie i hans holdning.
mgenie wrote:Håbede en anden admin gad svare dig, men så må jeg jo tage tjansen. Here goes:.
Hehe jeg ignorere indlægget da jeg også håbede en anden admin ville svare. Jeg siger mange tak :D
hejsa

jeg må krype til bekendelse, og indrømme jeg håbet på det sammen. Der skal så siges, at jeg bakker op om mgenie svar.

men især da jeg syndes ikke det var nødventig at staret en trå igen.

/Spy logger af 8-)
Casper98dk

Post by Casper98dk »

jeg mener det samme som jer admins i denne tråd. det hele er slut mads! der var en grund til de lukkede tråden. så er det normalt ikke at starte en ny!
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
atlem

Post by atlem »

l
Last edited by atlem on 23 Feb 2011, 23:50, edited 1 time in total.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Som jeg har sagt et par gange er det her ikke en videreførsel af den gamle debat jeg ville bare gerne vide hvorfor i ikke ville lave en afstemning (også selv om den ikke kommer til at ændre reglerne)

Det er rigtigt at jeg ikke har en ansøgning for jeg var medlem inden der var et forum og jeg så kun der stod at i anbefalede at tilmelde sig det og ikke noget om at man skulle lave en ansøgning som jeg heller ikke ser nogen grund til (og hvad her det med sagen at gøre??)

Den her tråd er som sagt i Off-Topic fordi at den ikke har noget med minecraft eller serveren at gøre (andet ind at der er nogle ting fra en gammel tråd jeg gerne ville svare på men ikke havde mulighed for)

Så jeg kan ikke se at det svare på mine spørgsmål
og jeg syntes personligt at admins holning er lidt gammeldags for uanset hvad man siger siger i bare at sådan har det altid været...

Jeg kan godt forstå at i ikke kan lide at jeg har lavet denne post og det kan jeg heller ikke jeg vel bare gerne have svar på nogle ting
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

007mads1: Du har jo netop fået svar på dine spørgsmål men du er altså typen der bliver ved indtil du får præcis det svar du håber på? mgenie har svaret dig og flere admins har desuden sagt at de er enige med mgenie i dette svar. Jeg kan ikke se at den er længere andet end du bliver ved med at trække den her sag ud så det kommer til at se ud som om admin gruppen er idioterne (og hvis det bliver tilfældet må jeg desværre banne dig fra forummet (ja kun forummet da jeg ikke har hørt meldinger om dårlig opførsel i spillet)).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply