Dit navn: Matti Kjær Nielsen
Dit minecraft navn: Matt0847
Alder: jeg er 13 år
Sted: København N
Interesser: minecraft, spil, computer, diamonds, roblox, xbox, assassins creed, hitman, fifa, fodboldt, bayern munchen, aber og babyer
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 2 år siden 1,6 tror jeg nok jeg kan ikke helt huske det. Jeg så en a mine venner som spillide det han hedder Thomas og er min bedste klassekamerat hans minecraft navn er sorteninja1 og siden da har jeg spillet meget minecraft jeg er god med redstone siger mange til mig
Hvor har du hørt im Crafters.dk: gennem minecraftlisten.dk jeg kigger tit efter servere der inde der er mange servere der så den her god ud til mig
Venner på serveren: GumZ1110 ellers ikke rigtig nogen
Hvorfor vil du joine serveren: jeg kiggede efter servere på minecraftlisten.dk der var mange seje servere men så da jeg så crafters.dk kunne jeg se denne server er special så den her server er anderledes end alle andre jeg kommer nok til at spille rigtig meget på serveren
Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst dem rigtig godt igennem flere gange for en sikkerheds skyld
små extra ting om mig: jeg elsker mine venner og jeg er der altid for dem når de har brug for det. Og jeg elsker også at spille fodbold og at spille trommer og en smule guitar. Jeg håber rigtig meget at i tager imod denne ansøgning jeg har brugt meget lang tid på den så please jeg beder jer lad mig vise mig selv på serveren som en af det store. Og jeg bygger også gode pixels og er god med world edit
Ansøgning om VIP fra matt0847
- matt0847
Ansøgning om VIP fra matt0847
Last edited by matt0847 on 14 Jan 2013, 17:59, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: Ansøgning om VIP fra matt0847
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)matt0847 wrote:Navn: Matti
IGN: Matt0847
Alder: 13 år
Sted: København
Interesser: minecraft spil computer diamonds
Minecraft erfaring: ja i 2 år
Hvor har du hørt im Crafters.dk: gennem minecraftlisten.dk
Venner på serveren: ingen
Hvorfor vil du joine serveren: jeg vil rigtig gerne spille på den her server fordi den ser mega fed ud og jeg vil spille rigtig meget på serveren
Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har godt igennem
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Sighvatur
Godkendtmatt0847 wrote:Dit navn: Matti Kjær Nielsen
Dit minecraft navn: Matt0847
Alder: jeg er 13 år
Sted: København N
Interesser: minecraft, spil, computer, diamonds, roblox, xbox, assassins creed, hitman, fifa, fodboldt, bayern munchen, aber og babyer
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 2 år siden 1,6 tror jeg nok jeg kan ikke helt huske det. Jeg så en a mine venner som spillide det han hedder Thomas og er min bedste klassekamerat hans minecraft navn er sorteninja1 og siden da har jeg spillet meget minecraft jeg er god med redstone siger mange til mig
Hvor har du hørt im Crafters.dk: gennem minecraftlisten.dk jeg kigger tit efter servere der inde der er mange servere der så den her god ud til mig
Venner på serveren: GumZ1110 ellers ikke rigtig nogen
Hvorfor vil du joine serveren: jeg kiggede efter servere på minecraftlisten.dk der var mange seje servere men så da jeg så crafters.dk kunne jeg se denne server er special så den her server er anderledes end alle andre jeg kommer nok til at spille rigtig meget på serveren
Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst dem rigtig godt igennem flere gange for en sikkerheds skyld
små extra ting om mig: jeg elsker mine venner og jeg er der altid for dem når de har brug for det. Og jeg elsker også at spille fodbold og at spille trommer og en smule guitar. Jeg håber rigtig meget at i tager imod denne ansøgning jeg har brugt meget lang tid på den så please jeg beder jer lad mig vise mig selv på serveren som en af det store. Og jeg bygger også gode pixels og er god med world edit
- Sighvatur
- Sighvatur
Var meget utålmodig og spammede chatten omkring at få en ny test.
Kan prøve igen om 3 måneder for at se om han er blevet mere moden der.
edit: han ville gerne komme over i kirkegården?
Kan prøve igen om 3 måneder for at se om han er blevet mere moden der.
edit: han ville gerne komme over i kirkegården?
- GumZ1110
man er ikke venner bare fordi man snakker venligt til dig.
kender ikke manden
kender ikke manden
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- julemand101
Han vil gerne have testen igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Grandt_666