Nyt For Defaults

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Nyt For Defaults

Post by xcanner »

Defaults kan nu åbne ulåste døre, trykke på ulåste knapper og lignende. Defaults kan ikke gå i kister heller ikke hvis de er ulåste! Ønsker man at låse en dør, knap eller lignende for defaults kan dette gøres ved “/cprivate g:vip”.

Defaults kan sætte og fjerne Minecarts og dermed køre med Metroen. Defaults kan også også spise nu, hvis man ønsker at fodre gæsterne…
It's all about the community
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Nyt For Defaults

Post by Grandt_666 »

Rigtig gode ændringer.

Kan selv huske da jeg var default, og gerne ville rundt og se serveren. Man kommer ikke særlig langt fra spawn før man er under de 3 kødben og dermed ikke kan sprinte, og så igen ikke så langt før man dropper til ½ hjerte, hvilket gør at selv det mindste fald over 3 blokke koster livet, og man dermed har "spildt" sin gåtur, for at komme længere ud.

Så må vi bare håbe der ikke bliver "plaget" for meget om mad og minecarts, eller har i taget højde for det?
Member of The Islanders
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Nyt For Defaults

Post by xcanner »

Grandt_666 wrote: Så må vi bare håbe der ikke bliver "plaget" for meget om mad og minecarts, eller har i taget højde for det?
Nej, vi må se om det bliver et problem, hvilket jeg ikke tror. Defaults kan skaffe deres egen mad, ved at finde dyr.
It's all about the community
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Nyt For Defaults

Post by julemand101 »

xcanner wrote:
Grandt_666 wrote: Så må vi bare håbe der ikke bliver "plaget" for meget om mad og minecarts, eller har i taget højde for det?
Nej, vi må se om det bliver et problem, hvilket jeg ikke tror. Defaults kan skaffe deres egen mad, ved at finde dyr.
Som vi netop har en sag om at de ikke spawner ret ofte? :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Nyt For Defaults

Post by CptTomatoKing »

Det er muligt med essentials pluginet at lave "kits" man starter med.. Så man kan jo bare gøre så defaults starter med noget mad og evt. et minecart så de faktisk har noget at køre i metroen i :)

Edit: Ved nærmere eftertanke er det vel at spawne ting, men det vil stadig hjælpe da de kun ka få minecarts og mad af andre spillere (hvilket vil føre til plageri).
To mine, or not to mine...
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Nyt For Defaults

Post by julemand101 »

Tror ikke det er nogen god ide at præsentere serveren med budskabet om vi ikke spawner ting og så har man fra start en minecart og noget mad. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Xuno
Posts: 325
Joined: 23 Jul 2011, 22:17

Re: Nyt For Defaults

Post by Xuno »

Kan man begrænse hvor meget folk kan tage fra kister på nogen måde, for så skal jeg da med glæde donere en dobbeltkiste med melon (jaja, det er skod mad, I know) og sørge for at den bliver holdt fuld.

Men det hjælper selvfølgelig ikke hvis de først 2 defaults der logger på tømmer kisten.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Nyt For Defaults

Post by xcanner »

Jeg har tænkt over at evt. finde et plugin, der kun kan spytte X antal ud pr. spiller,- men er ikke kommet videre med det.
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Nyt For Defaults

Post by xcanner »

julemand101 wrote:
xcanner wrote:
Grandt_666 wrote: Så må vi bare håbe der ikke bliver "plaget" for meget om mad og minecarts, eller har i taget højde for det?
Nej, vi må se om det bliver et problem, hvilket jeg ikke tror. Defaults kan skaffe deres egen mad, ved at finde dyr.
Som vi netop har en sag om at de ikke spawner ret ofte? :P
Det er så mobs, har intet hørt om dyr. Og støder personligt selv på ofte på dyr i spawn byen.
It's all about the community
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Nyt For Defaults

Post by Grandt_666 »

xcanner wrote: Det er så mobs, har intet hørt om dyr.
Det var så med i samme indlæg som bibemærkning. ;)
Member of The Islanders
Post Reply