vil gerne ind igen.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
lillemigxd

vil gerne ind igen.

Post by lillemigxd »

Hej jeg har tænkt på om jeg ikke kunne få en chance mere.
jeg blev bannet fordi: først blev jeg jailet, i jail var der så et skilt hvor på der stod at jeg skulle tale med julmand101. men jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvor jeg skulle få fat på ham også så skrev jeg på forum og det måtte jeg så ikke og så blev jeg bannet.
I sagde i måske ville genoverveje min sag på et tidspunkt, så jeg tænkte om jeg ikke måtte komme ind på severen igen...

Lillemigxd! ;)
julemand101

Re: vil gerne ind igen.

Post by julemand101 »

Afvist fordi du har misforstået årsagen til du blev banned. Læs venligst mit svar igen:
viewtopic.php?f=23&t=4285&p=26509#p26492

Det fremgår tydeligt at du får et ban fordi du begyndte at gøre et stort nummer ud af dit jail i chatten selvom du udmærket godt vidste du skulle have fat i mig. Hvis du havde skrevet på forummet direkte uden at gøre vrøvl så var der intet sket.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
lillemigxd

Post by lillemigxd »

ved du hvad du kan rende mig så fucking groft jeres server er da alligevel ingen ting i forhold til en masse andre severe! som har nogle ordenlige admins.
som ikke jailer uden grund! :I
Sighvatur

Post by Sighvatur »

Suk...
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
julemand101

Post by julemand101 »

lillemigxd wrote:ved du hvad du kan rende mig så fucking groft jeres server er da alligevel ingen ting i forhold til en masse andre severe! som har nogle ordenlige admins.
som ikke jailer uden grund! :I
Du kan nok selv regne ud det gør du aldrig kommer ind på serveren igen eller forummet. Håber du finder en bedre server som ikke kontrolleres af administratorer og moderatorer der forsøger at holde serveren fri for umodne brugere der tyr sig til groft sprogbrug når de ikke kan få deres vilje.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Ikke at jeg vil blande mig, men

Sjovt man vælger at søge tilbage til en server, man er blevet banned fra og så komme med en udmelding om, at der findes mange andre server, som er langt bedre ind Crafters.

En smule uforstående, men vi andre kender jo sandheden :)
Post Reply