ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
gustavguld
Posts: 4
Joined: 17 Jan 2013, 19:03

ansøgning

Post by gustavguld »

Navn : Gustav

Minecraft Navn: Gustavguld
Alder: 13

Interesser: minecraft, computer , alle bygge spil , og first shooter spil

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i 4 år på både multiplayer og singelplayer servere

Har hørt om crafters.dk på google

Venner på serveren : ik nogen endnu :D

hvorfor jeg vil joine : har længe ledt efter en god dansk server og jeg tror dette er den rette. Har også kigget på kortet over servere og jeg synes den ser for vildon ud

Har du læst regelerne: ja det har jeg og jeg overholder dem lige som i alle andre servere
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: ansøgning

Post by xcanner »

gustavguld wrote:Navn : Gustav

Minecraft Navn: Gustavguld
Alder: 13

Interesser: minecraft, computer , alle bygge spil , og first shooter spil

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i 4 år på både multiplayer og singelplayer servere

Har hørt om crafters.dk på google

Venner på serveren : ik nogen endnu :D

hvorfor jeg vil joine : har længe ledt efter en god dansk server og jeg tror dette er den rette. Har også kigget på kortet over servere og jeg synes den ser for vildon ud

Har du læst regelerne: ja det har jeg og jeg overholder dem lige som i alle andre servere

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
gustavguld
Posts: 4
Joined: 17 Jan 2013, 19:03

ansøgning

Post by gustavguld »

Navn : Gustav

Minecraft Navn: Gustavguld
Alder: 13

Interesser: minecraft, computer , alle bygge spil , og first shooter spil

Sted: Viby sj.

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i 3 år siden classic kom ud. Har spillet på både multiplayer og singelplayer servere

Har hørt om crafters.dk på google

Venner på serveren : ik nogen endnu

hvorfor jeg vil joine : har længe ledt efter en god dansk server og jeg tror dette er den rette. Har også kigget på kortet over servere og jeg synes den ser for vildon ud


Har du læst regelerne: ja det har jeg og jeg overholder dem lige som i alle andre servere og nu har jeg læst reglerne igen

jeg bor som sagt i viby sj. jeg spiller til dagligt rigtig meget computer og det er alle former for spil, lige fra first shooter til sådan noget som gratisspil.dk. Jeg træner dog også meget så det er ik hverdag jeg kan spille, derfor værdsætter jeg min spille tid
Last edited by gustavguld on 17 Jan 2013, 20:29, edited 1 time in total.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: ansøgning

Post by xcanner »

gustavguld wrote: Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i 4 år på både multiplayer og singelplayer servere

Afvist, det nytter ike noget at lyve om hvor lang tid man har spillet. Vi er ligeglade med om du har spillet siden infdev eller lige har købt spillet,- vi forventer dog ærlighed.

Oven i det, skulle du kickes af vores anticheat "et par gange",- før du fattede det. Kan anbefale at du finder en anden server på http://www.minecraftlisten.dk
It's all about the community
User avatar
gustavguld
Posts: 4
Joined: 17 Jan 2013, 19:03

Re: ansøgning

Post by gustavguld »

i orden min fejl men har spillet lige siden classic som jeg kom ud i 2009
User avatar
gustavguld
Posts: 4
Joined: 17 Jan 2013, 19:03

Re: ansøgning

Post by gustavguld »

http://da.wikipedia.org/wiki/Minecraft i faktaboksen til højre står der at spillet er udgivet 17.maj 2009
User avatar
kasperfranz
Posts: 43
Joined: 02 Sep 2012, 10:30

Re: ansøgning

Post by kasperfranz »

gustavguld wrote:http://da.wikipedia.org/wiki/Minecraft i faktaboksen til højre står der at spillet er udgivet 17.maj 2009
Ifølge minecraft wiki
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Minecraft_Wiki wrote:Minecraft development started around the 10th of May 2009, and pre-orders for the full game started being accepted on the 13th of June 2009
Image
Post Reply