Min klage over ban - der virker lidt underligt.
Mit minecraft navn er Taj30. Jeg blev bannet d. 2012-06-15 19:04:57 for umodenhed i chatten, men da jeg aldrig har været inde på serveren, ser jeg virkelig ingen grund til dette ban. Mit bedste bud på årsagen, er at jeg blev hacket, men da man skal skrive en anmodning har jeg ingen anelse om hvordan den formodede hacker, skulle have kunnet komme ind og lave rav i den. Jeg har allerede lavet mit password om, og jeg håber virkelig at mit – i mine øjne – ufortjente ban, vil blive taget op til diskussion igen. Jeg undskylder virkelig meget over dette ekstra arbejde dette har pålagt jer.
- Taj30
Last edited by Taj30 on 18 Jan 2013, 20:46, edited 1 time in total.
- xcanner
Re: Min klage over ban - der virker lidt underligt.
Eftersom din bruger på forum og din Minecraft spiller (da den blev bannet) har samme IP adresse, formoder jeg at du bare ikke kan huske du har været forbi på serveren....
Jeg vælger derfor at lade dit ban blive!
Jeg vælger derfor at lade dit ban blive!
It's all about the community
- Taj30
Så det hjælper altså ikke noget.. Der er virkelig intet jeg kan gøre..? Nå, men tak for.. Jah.
Ps. Kan I ikke se om jeg har sendt tidligere anmodninger??
Ps. Kan I ikke se om jeg har sendt tidligere anmodninger??
Last edited by Taj30 on 18 Jan 2013, 20:35, edited 1 time in total.
- xcanner
En regulær undskyldning for din opførelse, i stedet for en "tam undskyldning" om at du må være blevet "hacket" ville nok være en god start!Taj30 wrote:Så det hjælper altså ikke noget.. Der er virkelig intet jeg kan gøre..? Nå, men tak for.. Jah.
- Taj30
Okay..
I må altså meget undskylde jeg har været til besvær! Jeg forstår godt at I vil opretholde orden, og at I gerne vil holde serveren fri for almene folk der bryder regler. Fra mig af, Undskyld..!
I må altså meget undskylde jeg har været til besvær! Jeg forstår godt at I vil opretholde orden, og at I gerne vil holde serveren fri for almene folk der bryder regler. Fra mig af, Undskyld..!
- xcanner
Du er nu unbannet! Følg reglerne på http://www.crafters.dk/regler/Taj30 wrote:Okay..
- Taj30
Mange mange tak!