Ansøgning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Kongknudsen
Posts: 1
Joined: 22 Jan 2013, 15:14

Ansøgning om VIP

Post by Kongknudsen »

Dit Navn: Stefan Knudsen
Dit Minecraft Navn: Kongknudsen
Alder: 22
Sted: Vestjylland

Interesser: Computer, minecraft, gadgets.
Har spillet meget, og meget forskelligt, så kan snakke med på det meste.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i et halvt år cirka. Jeg har indtil videre kun spillet singleplayer, men er efterhånden kørt træt i det, da det bliver for ensomt.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte på nettet efter danske servers og fandt frem til crafters.dk derigennem.

Hvorfor vil du joine vores server: Som skrevet før har jeg indtil nu kun spillet singleplayer. Det er blevet kedeligt, jeg mangler simpelthen selvskab. dette håbede jeg på at få gennem jeres server. Jeg valgte crafters.dk da hele idéen med ikke at "ødelægge" verdenen, men beholde de ubeboede områder så naturtro som muligt, er min stil. Jeg synes det er fedt at ingen får mats, men at man selv skal ud at finde. Dette gør ens byggerier meget mere fair og de store flotte bygninger for mere respekt.
Det JEG synes er sjovt ved minecraft er, at kunne klare sig selv. Og dette er også min spillestil på serveren hvis jeg får VIP.
Mine forventinger til serveren er at jeg får/finder et område hvor jeg kan få lov at bygge, plante, slagte som jeg vil og derved "passe mig selv". Samtidig skal der være mulighed for andre at komme på "besøg" ligesom jeg gerne vil besøge dem og se hvad de har præsteret. Derved bliver der også muligheder for at udforske sammen og eventuelt senere bygge noget sammen.
I bund og grund vil jeg godt bare have lov til at bygge mit eget lille hus i jeres (sindsygt store?!) verden.

Er reglerne læst og forstået: Læst og forstået, ja. De er jo meget ligetil.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP

Post by julemand101 »

Godkendt. Kom ind og få en test af en moderator (blåt navn) eller administrator (rødt navn).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply