Ansøgning om VIP, på Crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
SunePrehn
Posts: 1
Joined: 23 Dec 2012, 19:00

Ansøgning om VIP, på Crafters.dk

Post by SunePrehn »

Navn : Sune B. Prehn
Alder : 16 år
Minecraft navn : Sune Prehn
Sted : Sydjylland (Sønderjylland), Haderslev

Interesser : Mine interesser ligger mest inden for faget elektronik. Jeg spillede meget fodbold engang, men udskiftede det, med computer spil ... Dumme mig ;) Jeg bruger meget min fritid på at drikke en øl med vennerne, eller bare sidde sammen og game, til langt ud på natten



Hej Crafters crew! Jeg har spillet meget minecraft siden betaen, og har på det seneste holdt en længere pause. Jeg begyndte igen for nogle dage siden at spille ''hardcore mode'' i singleplayer, og blev sur da et skelet, spawnede bag mig, og ødelagde mine mange dages arbejde, da besluttede jeg mig for, jeg ville spille online igen! Jeg har tidligere selv haft 2 severe kørende, men gad ikke til at sætte dem op igen, pga. penge mangel. Jeg surfede lidt rundt på google, og fandt jeres server, syntes den lød fed, så jeg sendte sku lige en ansøgning ;)

- Mvh. SunePrehn
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning om VIP, på Crafters.dk

Post by xcanner »

SunePrehn wrote:Navn : Sune B. Prehn
Alder : 16 år
Minecraft navn : Sune Prehn
Sted : Sydjylland (Sønderjylland), Haderslev

Interesser : Mine interesser ligger mest inden for faget elektronik. Jeg spillede meget fodbold engang, men udskiftede det, med computer spil ... Dumme mig ;) Jeg bruger meget min fritid på at drikke en øl med vennerne, eller bare sidde sammen og game, til langt ud på natten



Hej Crafters crew! Jeg har spillet meget minecraft siden betaen, og har på det seneste holdt en længere pause. Jeg begyndte igen for nogle dage siden at spille ''hardcore mode'' i singleplayer, og blev sur da et skelet, spawnede bag mig, og ødelagde mine mange dages arbejde, da besluttede jeg mig for, jeg ville spille online igen! Jeg har tidligere selv haft 2 severe kørende, men gad ikke til at sætte dem op igen, pga. penge mangel. Jeg surfede lidt rundt på google, og fandt jeres server, syntes den lød fed, så jeg sendte sku lige en ansøgning ;)

- Mvh. SunePrehn

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP, på Crafters.dk

Post by julemand101 »

Inaktiv
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply