Ansøgning! :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Apoctezz

Ansøgning! :)

Post by Apoctezz »

Navn: David

Minecraft navn: Apoctezz

Alder : 20 <<<< Næsten lige fyldt :D

Sted: Hørve/vallekilde > ligger på sjælland :)

Interesser: Jeg bruger rigtig meget tid på at spille musik /Klaver/guitar/trommer. da musikken er en stor del af mit liv :)
men ellers er det meget gaming, Har spillet WoW i 8 år og er lige i en pause periode, og er hoppet over til EvE online og Minecraft :) Men self bruger jeg også til på det Real life sociale liv hehe :P

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft et stykke tid, så lidt erfaring har jeg vel :) altså lige det der med redstone engineering har jeg ikke helt forstået mig på endnu, synes stadig det driller lidt. men jeg kender spillet ret godt vil jeg selv sige :) har spillet på mine venners server, men de spiller ik mer, så mangler nogle at game med :)

Venner på Serveren? Kender ikke nogle af jer :) men ser da frem til at lære jer at kende :)

Hvorfor vil du Joine vores server: Fordi jeg har læst om serveren og om hvordan i gør tingene og det er kun "Thumbs op fra mig" jeg er nemlig træt af børn og voksne i alle aldre der synes det sjov at griefe... Og så fordi den er DANSK selvfølgelig ;) og så synes jeg selv jeg er ret social, og har en god humor. så god stemning fra mig af, det er der lovet på forhånd :)! "nogle gange kan jeg godt skrive lidt meget hvis jeg keder mig, men så bare bed mig om at lukke R..." xD Og så ville det også være ret fedt at have det sjovt sammen med andre, istedet for at trisse rundt helt mutters alene i singleplayer :)

Har du læst og forstået reglerne? Hvad ?!? er der regler...?... Ej jo, de er læst og forstået. :) altså ofcourse kan jeg nok ikke huske dem alle sammen lige med det samme, men det handler jo enlig bare i bund og grund om respekt for hinanden og man ikke rører hinandens ting osv osv :) ellers spørger jeg bare hvis der noget jeg er i tvivl om :)

Nåh, så kom jeg igennem :) så resten op til jer :) Peace out !
Grandt_666

Re: Ansøgning! :)

Post by Grandt_666 »

Havde det ikke været for alle de ansigter... Ej ok... Vi siger den er godkendt, fordi det er fredag.

Kom ind på serveren, og få en test i reglerne af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
xcanner

Re: Ansøgning! :)

Post by xcanner »

Promoted
It's all about the community
Post Reply