dit Navn: Marc Carlsen Luther
Dit Minecraft Navn: Marccarlsen
Alder: 14
Sted: Nordjylland, Kaas
Interesser: Jeg har en stor interesse for fodbold og Minecraft og spil genaralt og kan godt lide at være sammen med venner og min dejlige familie.
Minecraft erfaring: har spillet minecraft i 3 år og har været admin på 5 servere og mod på 1
og er stadig admin på en af dem
Venner på serveren? ingen enu
Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg har hørt den er god .
Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
Lidt extra info omkring mig. ja jeg er jo 14 år og spiller fodbold og arbejder som reklame bud og bor i en by som Hedde Kaas og er stor fan af ps3 og xbox ..
Ansøgning
- marccarlsen
Ansøgning
Last edited by marccarlsen on 25 Jan 2013, 23:49, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)marccarlsen wrote:jeg hedder Marc Carlsen Luther
mit Minecraft navn er marccarlsen
intrerasser fodbold minecraft og fifa
jeg er 14 år gammel
bor i en lille by ved navn Kaas
i Nordjyllannd
og synes denne server ser god ud
fortid i Minecraft har været admin på 5 servere og er på en af dem enu
og er mod på en anden
jeg har spillet på mange server med mods på så ville spille aldminlig mincraft
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Lidt tynd men den er godkendt.marccarlsen wrote:dit Navn: Marc Carlsen Luther
Dit Minecraft Navn: Marccarlsen
Alder: 14
Sted: Nordjylland, Kaas
Interesser: Jeg har en stor interesse for fodbold og Minecraft og spil genaralt og kan godt lide at være sammen med venner og min dejlige familie.
Minecraft erfaring: har spillet minecraft i 3 år og har været admin på 5 servere og mod på 1
og er stadig admin på en af dem
Venner på serveren? ingen enu
Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg har hørt den er god .
Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
Lidt extra info omkring mig. ja jeg er jo 14 år og spiller fodbold og arbejder som reklame bud og bor i en by som Hedde Kaas og er stor fan af ps3 og xbox ..
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Kan få en test i morgen (d.26) når solen er stået op.
- xcanner