Ansøgning :D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
byggenisserne

Ansøgning :D

Post by byggenisserne »

Navn: Mathilde
Minecraft Navn: byggenisserne
Alder: jeg er 12 jeg fylder snart 13! xD
Sted: Jeg bor i en lille by af en klat. Den by det er tættest på er nok Aarhus!
Ineterreser: Jeg eeeeeelsker at synge. Jeg går til solo-sang & kor inde på konservatoriet i Aarhus. Jeg synger meget & er aktiv inde for håndbold verdenen. Der spiller jeg i min klub 2 gang om ugen.
Minecraft-erfaring: Tjaaaahhh... Jeg tror snart jeg har spillet i over 2 år, Men det der med huskeriet. Det er ikke lige mig. :D
Hvor har du hørt om serveren: Jeg så den på http://www.minecraftlisten.dk hvor den var nr. 2. Jeg tjekkede selvfølgelig nr. 1 ud først, men der skulle du udfylde 10000 skemaer bare for at få ip'en. Da jeg er meget doven af person, sprang jeg den over tjekkede jeres ud! :D
Venner på serveren: Nope, men efter jeg har tjekket hjemmesiden grundigt igennem, lyder det som om der er gode muligheder for at finde nogle! ;)
Hvorfor vil du joine serveren: Uhha da jeg kan se st min ansøgning er meget længere end mange af de andres! :shock: Nå jeg fortsætter, Jeg vil gerne joine den efter at have studeret jeres hjemmeside, snakekt med folkene på serveren & set mig omkring på serveren.
Har du læst og forstået reglerne: Ej Ej Sir! :D
byggenisserne

Re: Ansøgning :D

Post by byggenisserne »

Hvornår bliver min ansøgning tjekket?
julemand101

Post by julemand101 »

Da jeg er meget doven af person, sprang jeg den over tjekkede jeres ud!
Jeg tror ikke serveren er noget for dig hvis du ikke orker ret meget ;). Du skal efter den her ansøgning igennem en test af reglerne ingame. Men jeg godkender din ansøgning og så må du gå ind i spillet og fange en admin (rød) eller moderator (blå) der kan teste dig
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
byggenisserne

Post by byggenisserne »

1100000000 Tak!!!!!!!!
Sighvatur

Post by Sighvatur »

Dumpede første test, kan få en ny om 24 timer
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Grandt_666