Har lidt svært ved at give op

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
nyborgm8

Re: Har lidt svært ved at give op

Post by nyborgm8 »

det godt du.
Måske burde du overveje en lidt venligere måde at håndtere dit Admin Job.
i DiDN'T D0 iT!? :O
RLarsen

Post by RLarsen »

måske du skulle overveje at overholde de regler der er sat :)
Image
Ninjastick

Post by Ninjastick »

nyborgm8 wrote:det godt du.
Måske burde du overveje en lidt venligere måde at håndtere dit Admin Job.
Måske skulle du overveje, hvor belastende det er at administrere en server, når der sidder folk der ikke fatter at de har fået et perm. ban?

Det er fint nok du godt vil ind igen, det er til at forstå. Men når man ofte rammer en tråd, hvor man er nød til at udspecificere et "nej", som er et afslag, så ender man med at indse at det kan betale sig at sige tingene lige ud. Ud over det er der ikke rigtig nogen grund til at pakke noget ind, eftersom det har været sagt pænt til dig før.

"perm" er forøvrigt en forkortelse af ordet "permanent". Slå det op.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
julemand101

Post by julemand101 »

nyborgm8 wrote:Måske burde du overveje en lidt venligere måde at håndtere dit Admin Job.
Jeg vil meget gerne høre hvordan jeg kunne have håndteret sagen anderledes hvor vi står med samme udfald hvor du forstår at du ikke længere er velkommen herinde. Eftersom du gentagende gange ikke forstår at du ikke kommer ind igen er jeg nød til at svare mere præcist og mere hård.

Hvis du mener at "venligere måde" er at vi skulle unbanne dig så kan jeg netop fortælle at vi netop har unbanned to personer for nyligt hvor vi har set mere let på tingene. Problemet er bare at du allerede har haft flere chancer herinde og du har også før bønfaldt os omkring du vil ind igen på serveren. Derfor er det lykkedes dig at få et perm. ban og den slags ophæves ikke herinde.

Så jeg spørger dig igen. Hvad er det præcist jeg skulle have sagt til dig fra start af for at du forstod at du aldrig nogensinde kommer ind på serveren igen og hvor du samtidig føler at det blev gjort på en venlig måde?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply