Dit Navn: Klaus
Dit Minecraft Navn: fryzz1
Alder: 29
Sted: Sjælland
Interesser: Spil, computer, Minecraft, Skyrim, Fallout 3, musik og Musik(min egen)
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden beta 0.6 v Jeg har spillet meget på en server ved navn "MC Dansk fuldblod" synes det var en fed server. Men der var aldrig nogen online. Har holdt pauser på nogle måneder pga. tidsmangel og lyst. Men er altid vendt tilbage til Minecraft.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem MinecraftListen.dk
Venner på serveren? Jeg kender Gumz1110 fra cyberspace
Hvorfor vil du joine vores server: Har set lidt på jeres kort. Kan se det er fede ting der bliver bygget. Jeg kan selv godt lide at bygge fede ting.
Har du læst og forstået reglerne? Ja
Mvh. Klaus aka fryzz1
Ansøgning
- Grandt_666
Re: Ansøgning
Godkendt.
Kom ind på serveren, og fang en moderator (blå) eller admin (rød), og få en test i reglerne.
Kom ind på serveren, og fang en moderator (blå) eller admin (rød), og få en test i reglerne.
Member of The Islanders
- Pars
- dumleman
hej jeg vil gerne være vip på crafters.dk men venterGrandt_666 wrote:Godkendt.
- Grandt_666
Skal denne post opfattes som en ansøgning?dumleman wrote:hej jeg vil gerne være vip på crafters.dk men venterGrandt_666 wrote:Godkendt.
Member of The Islanders