Hongjoe - ansøgning til V.I.P

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Hongjoe
Posts: 1
Joined: 08 Jan 2013, 16:10

Hongjoe - ansøgning til V.I.P

Post by Hongjoe »

Dit Navn: Anders

Dit Minecraft Navn: Hongjoe

Alder: 21

Sted: Lolland

Interesser: Spil, Musik, Verden

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft siden beta, både singleplayer og multiplayer, dog ikke så meget på online server men en masse med mine venner over LAN og Hamachi, og så har jeg spillet en masse tekkit

Hvor har du hørt om crafters.dk: søgte dansk server på google og denne server lød interessant

Venner på serveren? Ingen desværre, men det kommer vel hen ad vejen

Hvorfor vil du joine vores server: Mangler en fast server at kunne spille, de gange jeg har lavet servere med mine venner spiller vi kun i et par måneder og så stopper, men jeres server giver mulighed for altid at kunne vende tilbage til et tilsyneladende aktivt og venligt miljø, og så gør det at i har en god befolkning og en masse bygninger det mere spændende at logge ind.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne, og syntes de er gode og helt fair, i forbyder ting som jeg ville blive sur over, hvis det skete mod mig, og jeg elsker jeres klassiske fæld et træ, plant et nyt politik :D.

ser frem til forhåbentligt at komme ind i varmen.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Hongjoe - ansøgning til V.I.P

Post by Pars »

Den er godkendt, fang en admin/mod ingame og tag regeltesten.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Hongjoe - ansøgning til V.I.P

Post by xcanner »

Dumpede første test på singelblockkonstruktioner og "strand/vand". Kan få en ny test i morgen.
It's all about the community
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Hongjoe - ansøgning til V.I.P

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply