Ansøning til vip og evt. Admin

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
williamjappe
Posts: 2
Joined: 16 Feb 2013, 21:25

Ansøning til vip og evt. Admin

Post by williamjappe »

navn: william
alder: 12
ingame navn: williamjseim
hvorfor jeg vil spille crafters.dk:jeg vil bare spille på en server hvor man kan spille i frad for griefers
jeg har spillet minecraft i snart 5 år
Interesse:håndblod computer call of duty
har lige været inde og læse reglerne
jeg bo i en lille by ved navn havdrup
jeg bygger survival men kan også nogen gange bygge i creativ for tæste nogen ting
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøning til vip og evt. Admin

Post by julemand101 »

williamjappe wrote:navn: william
alder: 12
ingame navn: williamjseim
hvorfor jeg vil spille crafters.dk:jeg vil bare spille på en server hvor man kan spille i frad for griefers
jeg har spillet minecraft i snart 5 år
Interesse:håndblod computer call of duty
har lige været inde og læse reglerne
jeg bo i en lille by ved navn havdrup
jeg bygger survival men kan også nogen gange bygge i creativ for tæste nogen ting
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

P.S. Admin bliver du næppe.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
williamjappe
Posts: 2
Joined: 16 Feb 2013, 21:25

willliamjseim

Post by williamjappe »

Dit Navn: william

Dit Minecraft Navn: williamjseim

Alder: 12

Sted: sjæland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow andre tosse spil

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem google og minecraftlisten

Venner på serveren? har ikke nogen

Hvorfor vil du joine vores server: fordi man ikke må griefe og der ikke er faction

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame.ja
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: willliamjseim

Post by julemand101 »

williamjappe wrote:Dit Navn: william

Dit Minecraft Navn: williamjseim

Alder: 12

Sted: sjæland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow andre tosse spil

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem google og minecraftlisten

Venner på serveren? har ikke nogen

Hvorfor vil du joine vores server: fordi man ikke må griefe og der ikke er faction

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame.ja
Afvist. Eftersom dette var dit 2. forsøg har du ikke flere chancer. Find en anden server evt. via www.minecraftlisten.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply