Dit Navn: maj
Dit Minecraft Navn: jamjamjucie
Alder: 17
Sted: Lolland Falster
Interesser: er interesseret i Rollespil live, minecraft, metal musik, koncerter med mere
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i ca 3 måneder, hvor af to af dem har været på Epicminetime green.
Hvor har du hørt om crafters.dk: hørte der var en god server med craft og jeg har googlet danske minecraft servers hvor jeg fandt crafters
Venner på serveren? nej ikke endnu. men har to brødre der spille på servern en gang i mellem KlovneMonkey og mich XD
Hvorfor vil du joine vores server: jeg leder efter en god server at spille på, hvor der er god stemning og hyggeliget at være.
Har du læst og forstået reglerne? ja.
jamjamjucie vip
- jamjamjucie
jamjamjucie vip
Last edited by jamjamjucie on 17 Feb 2013, 00:10, edited 1 time in total.
- GumZ1110
Re: jamjamjucie vip
Vil du rette din ansøgning jamjamjuicejamjamjucie wrote:Dit Navn: maj
Dit Minecraft Navn: jamjamjucie
Alder: 17
Sted: Lolland Falster
Interesser: er interesseret i Rollespil live, minecraft, metal musik, koncerter med mere
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i ca 3 måneder, hvor af to af dem har været på Epicminetime green.
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har googlet danske minecraft servers hvor jeg fandt crafters
Venner på serveren? nej ikke endnu. XD
Hvorfor vil du joine vores server: jeg leder efter en god server at spille på, hvor der er god stemning og hyggeliget at være.
Har du læst og forstået reglerne? ja.
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- GumZ1110