Ansøgning: VIP MaltheSuperman

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
MaltheSuperman

Ansøgning: VIP MaltheSuperman

Post by MaltheSuperman »

Dit Navn: Malthe

Dit Minecraft Navn: MaltheSuperman

Alder: 7

Sted: København

Interesser: Spil, computer, minecraft, WoT, Parkour, Judo

Minecraft erfaring: Har spillet en masse singleplayer. Har set jeres flotte bygninger og har fået mange flere ideer til bygninger.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Ingen endnu, men det virker som nogle flinke fyre derinde, så jeg får snart nogle. :D

Hvorfor vil du joine vores server: Det er superflot, det i har bygget og jeg vil gerne lære og bidrage. :mrgreen:

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og forstået dem
GumZ1110

Re: Ansøgning: VIP MaltheSuperman

Post by GumZ1110 »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
MaltheSuperman

Post by MaltheSuperman »

Hej GumZ

Tak for dit svar. Min Far og jeg forsøger at supplere på den forrige.

-------------------------

Minecraft erfaring: Har spillet en masse singleplayer men savnet nogle at spille med. Har set jeres flotte bygninger og har fået mange flere ideer til bygninger.

Venner på serveren? Ingen endnu, men det virker som nogle flinke fyre derinde, så jeg får snart nogle. :D Min Far og jeg syntes der er en god tone derinde og det handler om at være kreativ, samarbejde og hjælpe hinanden.

Hvorfor vil du joine vores server: Det er superflot, det i har bygget og jeg vil gerne lære og bidrage. Det virker meget velfungerende og tonen er god.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og forstået dem. Min Far hjælper mig og vi har snakket det igennem.

Mere om mig: Jeg er en dreng på 7år. Jeg går i 1ste klasse og mange mine venner spille minecraft. Jeg kunne godt tænke mig at lave en af de store bygninger i københavn.

Håber meget på at slippe ind.
julemand101

Post by julemand101 »

MaltheSuperman wrote:Hej GumZ

Tak for dit svar. Min Far og jeg forsøger at supplere på den forrige.

-------------------------

Minecraft erfaring: Har spillet en masse singleplayer men savnet nogle at spille med. Har set jeres flotte bygninger og har fået mange flere ideer til bygninger.

Venner på serveren? Ingen endnu, men det virker som nogle flinke fyre derinde, så jeg får snart nogle. :D Min Far og jeg syntes der er en god tone derinde og det handler om at være kreativ, samarbejde og hjælpe hinanden.

Hvorfor vil du joine vores server: Det er superflot, det i har bygget og jeg vil gerne lære og bidrage. Det virker meget velfungerende og tonen er god.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og forstået dem. Min Far hjælper mig og vi har snakket det igennem.

Mere om mig: Jeg er en dreng på 7år. Jeg går i 1ste klasse og mange mine venner spille minecraft. Jeg kunne godt tænke mig at lave en af de store bygninger i københavn.

Håber meget på at slippe ind.
Den er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator (blå) eller administrator (rød).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply