Hej. Jeg har først lige fået min Minecraft-bruger, så i må virkelig undskylde, hvis jeg ikke gør tingene rigtigt.
Mit navn: Caroline.
Mit Minecraft navn: carovh7.
Alder 12.
Sted: Sønderjylland.
Interesser: Tv, venner, familie, pc, Minecraft, høvdingebold, og at tegne.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før, men jeg har aldrig spillet på en server. Kun en enkelt en, og der blev jeg svinet til, og dræbt. Men jeg er god til single player, jeg kan godt bygge flotte ting i kreativ, men i overlevelse er jeg lidt længere tid om at komme i gang.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en side med Minecraft servere, den hedder vist minecraftlisten.dk eller sådan noget.
Venner på serveren? Nej, ikke hvad jeg ved af.
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at jeg håber på at blive hjulpet godt i gang med at bygge ting, og blive bedre til spillet. Desuden syntes jeg at det lyder som en god server for mig, fordi at på det i har skrevet rundt omkring på siden, lyder det som om at i går meget op i at tale pænt, og respektere hinanden.
Har du læst og forstået reglerne? Ja.
Ansøgning til at komme ind på serveren
- GumZ1110
Re: Ansøgning til at komme ind på serveren
godkendt - kom ind og få en test i reglernecarovh7 wrote:Hej. Jeg har først lige fået min Minecraft-bruger, så i må virkelig undskylde, hvis jeg ikke gør tingene rigtigt.
Mit navn: Caroline.
Mit Minecraft navn: carovh7.
Alder 12.
Sted: Sønderjylland.
Interesser: Tv, venner, familie, pc, Minecraft, høvdingebold, og at tegne.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før, men jeg har aldrig spillet på en server. Kun en enkelt en, og der blev jeg svinet til, og dræbt. Men jeg er god til single player, jeg kan godt bygge flotte ting i kreativ, men i overlevelse er jeg lidt længere tid om at komme i gang.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en side med Minecraft servere, den hedder vist minecraftlisten.dk eller sådan noget.
Venner på serveren? Nej, ikke hvad jeg ved af.
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at jeg håber på at blive hjulpet godt i gang med at bygge ting, og blive bedre til spillet. Desuden syntes jeg at det lyder som en god server for mig, fordi at på det i har skrevet rundt omkring på siden, lyder det som om at i går meget op i at tale pænt, og respektere hinanden.
Har du læst og forstået reglerne? Ja.
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- carovh7
Tusind tak
Læser lige reglerne og de ofte stillede spørgsmål én gang til, for at være sikker på at klare testen
Læser lige reglerne og de ofte stillede spørgsmål én gang til, for at være sikker på at klare testen
- Ninjastick
Testet og promoted.
-Stick
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...