hvad blev bannet for ingenting
- nnjj1100
hvad blev bannet for ingenting
da jeg ville instalere world edit kom min far til at trykke på en forkert download knap så der kom et andet program på min pc det er et REKLAME program som har gjort at der er over 8000 problemer på min pc og nu er jeg blevet bannet for ingenting min minecraft mand begyndte at snure helt vildt rundt og så blev jeg kicked jeg prøvede at spørge om hvad der sket men en admin banned mig fordi han troede det var hack jeg skal nu have min pc ud til en som hved meget om windows 7 fordi at min far ikke har windows 7 på hans pc så det er han ikke god selvom at han er mega god til det med pc og vi har prøvet at få programmet slettet men de har gemt det meget godt så om 1-3 måneder er min pc fin igen og alt er slettet også alt det jeg har bygget i minecraft plz hjælp mig med at komme med på serveren ps på nmange andre servere kan jeg ikke komme ind på grund af et eller andet proxies nogen der kan fortælle mig hvad det er ???
- Grandt_666
- nnjj1100
Re: hvad blev bannet for ingenting
tak for at du flyttede den over til det rigtige sted jeg vidste ikke hvordan jeg kunne skrive den andre steder fordi at jeg ikke helt havde kigget mig om
- Ninjastick
Re: hvad blev bannet for ingenting
For en god ordens skyld. Det var mig der bannede dig, og jeg er ikke administrator, jeg er moderator (jeg er altså "mod", ikke "admin").nnjj1100 wrote:da jeg ville instalere world edit kom min far til at trykke på en forkert download knap så der kom et andet program på min pc det er et REKLAME program som har gjort at der er over 8000 problemer på min pc og nu er jeg blevet bannet for ingenting min minecraft mand begyndte at snure helt vildt rundt og så blev jeg kicked jeg prøvede at spørge om hvad der sket men en admin banned mig fordi han troede det var hack jeg skal nu have min pc ud til en som hved meget om windows 7 fordi at min far ikke har windows 7 på hans pc så det er han ikke god selvom at han er mega god til det med pc og vi har prøvet at få programmet slettet men de har gemt det meget godt så om 1-3 måneder er min pc fin igen og alt er slettet også alt det jeg har bygget i minecraft plz hjælp mig med at komme med på serveren ps på nmange andre servere kan jeg ikke komme ind på grund af et eller andet proxies nogen der kan fortælle mig hvad det er ???
Vi har et plugin som reagerer på ting der virker unormalt (som fx. at løbe for hurtigt, flyve osv.), og det kan, til tider, godt være lidt aggressivt. Du bliver kicket af føromtalte plugin, og vælter ind med en undskyldning om at din far har installeret noget på din computer
De 2 første chatlinie fra dig, efter du blev kicket af pluginnet:
Jeg stiller dig nogle spørgsmål, men du har åbenbart travlt med at undskylde for noget et plugin gik ud fra at du gjordechatlog wrote: 2013-02-20 15:53:02 nnjj1100 hvad jeg har næsten lige købt min pc så kom min far til at downloade et eller andet mærkeligt progra
2013-02-20 15:53:58 nnjj1100 og lige før begyndte den bare at snure rundt (min minecraft mand) og så blev jeg kicked for cheat
Jeg har selv arbejdet med en hacket klient, da jeg er nød til at vide hvordan de hænger sammen. Den er selvfølgelig ikke blevet brugt på den her server, da der, i vores regler, klart og tydeligt står, at hacks ikke er tilladt. Du skriver at han (din minecraft mand) "snurrer rundt" meget pludseligt, og det passer fint til en af funktionerne i en hacket klient jeg har prøvet.chatlog wrote:2013-02-20 15:54:23 ninjastick nnj> Du er godt klar over at du, lige nu, sidder og siger du har hacks installeret, ik'?
2013-02-20 15:54:46 ninjastick Fordi... Der er mange der bliver kicket for at hacke, uden at ha' noget somhelst. Vores plugin er
2013-02-20 15:54:48 nnjj1100 ps det er mega svært at slette jeg skal have min pc over til en der kan få alt slette på min pc
2013-02-20 15:54:49 ninjastick ret hidsigt.
2013-02-20 15:55:24 nnjj1100 og det kommer til at tage flere uger
Jeg skriver så:
Efter lidt snakken frem og tilbage spørger jeg så:chatlog wrote:2013-02-20 15:56:12 ninjastick nnjj> Skal vi ikke bare sige at jeg banner dig for at have hacks på, og så skriver du på forum
2013-02-20 15:56:20 ninjastick Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet?
Og til det svarer du:chatlog wrote:2013-02-20 15:57:20 ninjastick Så du ved godt at du har noget gris installeret?
Hvis der er installeret noget på din computer som "Ikke har noget med minecraft at gøre", men åbenbart stadig har indflydelse på dit minecraft, som du jo selv pointerer, så har du ikke noget at gøre her. Skal jeg være ærlig, så virker dit umiddelbare reaktionsmønster meget afslørende, da du sætter dig til at skrive en kilometer lang forklaring om at det IKKE er hacks du har installeret. Jeg tror ganske simpelt ikke på dig, når du siger du ikke er klar over hvad der sker.chatlog wrote:2013-02-20 15:58:12 nnjj1100 ja men det var et program der ikke har noget med minecraft at gøre min far er god til pc
Du er bannet for at have hacks installeret, og således forbliver det. At bruge en hacket klient er ikke noget man "bare lige kommer til", da det kræver at man selv gør en aktiv indsats i udskiftningen af nogle filer. Ud over det, har hacket klienters brugerflader det også med at se anderledes ud. At installere hacks i Minecraft er heller ikke "bare lige kommer til", da det, igen, kræver en aktiv indsats.
Skulle det være tilfældet, at du ikke selv har gjort en aktiv indsats for at få hacks installeret eller ikke bruger en hacket klient, så skriver du stadig at der er blevet installeret noget på din computer som du mener laver rod i det hele. Hvis du ikke ved hvad der er installeret og hvad det gør, så kan du heller ikke redegøre for at det ikke har indflydelse på dit Minecraft.
Bannet bliver dermed stående, og jeg vil foreslå at du får styr på din computer og finder en anden server, evt. via Minecraftlisten.dk
PS: Mht. til dit spørgsmål om proxier, så kan du læse om dem her.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...