jeg heder jeppe
mit minecraft navn er jeppesbh
jeg er 9 år gammel
jeg bor i nordjylland
mig
- jeppesbh
mig
mit navn: jeppe
mit minecraft navn:jeppesbh
alder: 9 år
sted: nordjylland
interesser: minecraft tv familie pc
minecraft erfaring: jeg er ikke så god til minecraft men jeg er god til at bygge husse i kreativ men i overlevelse tar det lang tid for mig så jeg håber at det er en god server
minecraft erfaring: jeg er ikke så god til minecraft men jeg er god til at bygge husse i kreativ men i overlevelse tar det lang tid for mig så jeg håber at det er en god server
- Grandt_666
Re: mig
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)jeppesbh wrote:mit navn: jeppe
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
- GumZ1110
Re: mig
Desværre dine 2 ansøgninger er afviste, find evt. en server der passer til dig gennem minecraftlisten.dkjeppesbh wrote:jeg heder jeppe
mit minecraft navn er jeppesbh
jeg er 9 år gammel
jeg bor i nordjylland
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.