Ansøgning om at joine serveren

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
SiggeTommerup

Ansøgning om at joine serveren

Post by SiggeTommerup »

Dit Navn: Saif

Dit Minecraft Navn: SiggeTommerup

Alder: 12år

Sted: Sjælland,København

Interesser: Minecraft,Pc,Call of Duty,Gta,Hardware,gaming. og ja ikke mindst med det med at hygge med vennerne, håber så også jeg kan få nogen nye venner her på jeres fine server. :)

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? ja, jeg elsker Minecraft og spillede i starten for det meste single-player og ja senere hen fortalte mine venner om at det er ret sjovt at spille online på forskellige spændende servere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Altså jeg fandt så den ret gode danske side Minecraft-listen.dk :)

Venner på serveren? Nej, men møder sikkert nogen ret venlige personer inde på jeres server. :)

Hvorfor vil du joine vores server: Altså jeg har kigget ret længe på at finde den perfekte server! og ja det lader til crafters.dk ser bedst ud. :) så håber jeg kan komme og spille med vh. SiggeTommerup/Saif :) fortsæt god aften.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne og gennem gået dem nogen par gange. :D
Last edited by SiggeTommerup on 22 Feb 2013, 22:20, edited 1 time in total.
GumZ1110

Re: Ansøgning om at joine serveren

Post by GumZ1110 »

SiggeTommerup wrote:Dit Navn: Saif

Sted: København

Interesser: Minecraft,Pc,Call of Duty,Gta,Hardware,gaming.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? ja, jeg spiller ret tit Minecraft med mine venner men jeg vil ikke sige at jeg er den allerbedste spiller men jeg kan nok lide finde ud af det. og jeg har spillet det ca. 5 måneder håber det er nok for at spille på jeres server. :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Nej, men har tænk på at spørge mine venner har lyst til at joine serveren. ;)

Hvorfor vil du joine vores server: fordi den ser sjov og god, og jeg ville altid have lysten til at spille på en server som denne! :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne og gennem gået dem nogen par gange. :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
GumZ1110

Re: Ansøgning om at joine serveren

Post by GumZ1110 »

SiggeTommerup wrote:Dit Navn: Saif

Sted: Sjælland,København

Interesser: Minecraft,Pc,Call of Duty,Gta,Hardware,gaming. og ja ikke mindst med det med at hygge med vennerne, håber så også jeg kan få nogen nye venner her på jeres fine server. :)

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? ja, jeg elsker Minecraft og spillede i starten for det meste single-player og ja senere hen fortalte mine venner om at det er ret sjovt at spille online på forskellige spændende servere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Altså jeg fandt så den ret gode danske side Minecraft-listen.dk :)

Venner på serveren? Nej, men møder sikkert nogen ret venlige personer inde på jeres server. :)

Hvorfor vil du joine vores server: Altså jeg har kigget ret længe på at finde den perfekte server! og ja det lader til crafters.dk ser bedst ud. :) så håber jeg kan komme og spille med vh. SiggeTommerup/Saif :) fortsæt god aften.

Den er lige lidt tynd, men lad gå, den er godkendt, læs reglerne grundigt så du kan klare en test i dem
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply