Så giver jeg det da et forsøg igen (ÆNDRET)
Dit Navn: Christian
Dit Minecraft Navn: Dalle307
Alder: 18
Sted: Sønderjylland
Interesser: Minecraft, Black ops 2, WarZ, League of Legends.. Alt det der standard shit! Gerne meget varieret.. Desuden spiller jeg fodbold (MEGET) også går jeg på Gym.
Minecraft erfaring: Ja, overdrivelse fremmer forståelse fra tidligere.. You're right.. Har i hvert fald spillet dette spil i et godt stykke tid! Men ja, har faktisk stort set altid spillet singleplayer/lan.. Indtil at jeg fandt ud af at Multiplayer lige tilføjede det sidste man manglede for at spillet blev mega AWESOME! Herfra begyndte jeg at spille multiplayer.. Spillede blandt andet på MineDK, hvis i såfremt kender den?
Hvor har du hørt om crafters.dk: Google er min ven!
Venner på serveren? Ingen venner... Forever alone
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kiggede mig omkring og faldt over jeres server, jeg synes den ser rigtig lækker ud og kunne godt tænke mig at bidrage til måske at lave noget lækkert! Men samtidig kan jeg også bidrage med en god personlig, Jeg er mega venlig indstillet! Desuden leder jeg efter et sted at "udfolde" mig bygningsmæssigt og bare hygge mig med resten af folket der nu befinder sig herinde! Også elsker jeg at møde nye mennesker, det er altid pisse hyggeligt! Og så vidt jeg ved er Minecraft det rigtige spil til at komme ud med alt det kreative man gemmer på!
Personlige facts:
Jeg bor i Esbjerg, 18 år og går på gymnasiet, på 2 år. Normalt i min fritid gamer jeg mange forskellige spil også spiller jeg fodbold på forholdsvis høj plan! Så arbejder jeg da også hist og her, men alle har da brug for penge også tænkte jeg at BILKA var det rigtige sted! Og nu står jeg så i BILKA og leger med lange bananer og store løg

Så sker det da også engang imellem at man lige er ude og få en til højrebenet med drengene

Men ellers tager jeg bare det hele stille og roligt og passer skolen og arbejdet, også gamer jeg når der er plads til det, og selvfølgelig fodbold
Har du læst og forstået reglerne? Thats is confirmed!
Dalle - out!