Navn: Mathias Nielsen
Alder: 13
Land/sted: Jylland
Venner på servern: (Dani383a), men jeg håber da på at få flere venner på servern :)!
Interesser: Fodbold,Minecraft,Left 4 dead 2, Css osv :).
Hvem/hvad der fik mig til at spille på servern: Dani383a sagde det var en super server så den skulle jeg prøve :)!.
Min erfaring på minecraft: Jeg har spillet minecraft i et par år nu og kan stort set crafte alt :) har os masser erfaring med at spile multiplayer da jeg os har min egen server :)!
Grunden til jeg vil joine jeres server: Jeg vil rigtig gerne joine jeres server fordi jeg syndes jeres builds er rigtig fede og jeg syndes det vildt imponerene at i har bygget spawn i survial. Og så har min ven Dani383a sagt en masse positive ting om jeres server og han siger det en no lag server og det den bedste han har spillet på :)! og så vil jeg selfølig gerne spille med min bedste ven :)!
Om jeg har forstået reglerne :): Ja jeg har brugt en del tid på at læse dem og jeg har forstået dem fuldt ud :)!
Håber vi ses på jeres server hilsen mack_100 :D!
Min ansøning til crafters.dk :)
- julemand101
Re: Min ansøning til crafters.dk :)
Den er godkendt. Kom ind og få en test i reglerne af en moderator eller administrator.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Grandt_666