Ansøgning om [Vip]

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
oliver1c

Ansøgning om [Vip]

Post by oliver1c »

Ansøgning om [Vip]

Navn: Oliver

Minecraft navn: oliver1c

Alder: 13 år

Sted: Vestsjælland, Slagelse

Interesser: Jeg elsker at spille computer, være sammen med vennerne, være social over pc'en (f.eks. Skype, TS3 og Mumble).

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden Alpha 1.x.x, og jeg har spillet på en del andre servers (f.eks. My little creeper, Factions servers, osv.) Jeg har også spillet en del singleplayer.

Hvor hørte jeg om Crafters.dk: Jeg søgte via google på "Dansk Minecraft Server" og fandt den så via Minecraft listen.

Jeg vil gerne joine serveren fordi: Jeg syntes at det virker som en tryg og hyggelig server. En server hvor der er tjek på tingene. Hvad jeg har set af serveren ser vildt lækkert ud ;) Det virker som en stabil server, som er meget social, selv kl. 01:47. Reglerne virker rimelige og fair.
Grandt_666

Re: Ansøgning om [Vip]

Post by Grandt_666 »

oliver1c wrote:Ansøgning om [Vip]

Interesser: Jeg elsker at spille computer, være sammen med vennerne, være social over pc'en (f.eks. Skype, TS3 og Mumble).

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden Alpha 1.x.x, og jeg har spillet på en del andre servers (f.eks. My little creeper, Factions servers, osv.) Jeg har også spillet en del singleplayer.

Hvor hørte jeg om Crafters.dk: Jeg søgte via google på "Dansk Minecraft Server" og fandt den så via Minecraft listen.

Jeg vil gerne joine serveren fordi: Jeg syntes at det virker som en tryg og hyggelig server. En server hvor der er tjek på tingene. Hvad jeg har set af serveren ser vildt lækkert ud ;) Det virker som en stabil server, som er meget social, selv kl. 01:47. Reglerne virker rimelige og fair.
Kan du ikke lige fylde lidt mere på, gerne lidt mere om dig selv, og hvad du kan bidrage med og evt. lidt om tidligere kreationer, og samtidig lige skrive lidt om dit forhold til vores regelsæt: Har du læst og forstået reglerne?
Member of The Islanders
oliver1c

Post by oliver1c »

Ansøgning om [Vip]

Jeg vil gerne joine serveren fordi: Jeg syntes at det virker som en tryg og hyggelig server. En server hvor der er tjek på tingene. Hvad jeg har set af serveren ser vildt lækkert ud ;) Det virker som en stabil server, som er meget social, selv klokken halv et. Reglerne virker rimelige og fair.

Lidt personlig info: Jeg har en youtube kanal (TheOliverMC) hvor jeg smider en video eller to ud når jeg lyster. Jeg er en erfaren minecraft bygger, og jeg er pt. igang med et spawn til min up-coming server. Jeg elsker at starte på en frisk og møde nye mennesker.

Har du forstået reglerne?: Ja jeg har læst reglerne cirka fem gange igennem, så ja, jeg har læst og forstået reglerne. Jeg syntes at de er meget rimelige og fair.
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Godkendt

Kom ind og få en test i reglerne på serveren, af en moderator eller admin.
Member of The Islanders
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply