Dit Navn: Jonas Nielsen
Dit Minecraft Navn:
Musqitto
Alder:
18
Sted:
Sjælland/Rødovre
Interesser:
Har masse interesser rundt omkring. Byture og gaming-aftner ligger højt på listen
Minecraft erfaring:
Jeg har spillet rigtig meget MC før i tiden. Spillede på minecrafter.dk tidligere indtil de lukkede. Der spillede jeg vel næsten 1 år, så vidt jeg husker
My little creeper spillede jeg i kort tid på.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Søgte såmænd bare på google.
Venner på serveren?
Har ingen venner der spiller på jeres server, men i virker som om i er nogle gutter med styr på tingene, så det er jo kun et plus! Glæder mig til at lære jer at kende!
Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg vil bare gerne igang med at spille MC igen efter en lille pause, og så faldt jeg over jeres server.
Efter hvad jeg har læst/set/oplevet indtil videre, virker det som en server jeg kunne passe rigtig godt indpå
Og så vil jeg gerne være med til at gøre serveren rig på flotte bygninger og monumenter..
Har du læst og forstået reglerne?
Jep dem er jeg helt indforstået med!
Noget lignede de samme regler fra minecrafter.dk
Bare det at i slår hårdt ned på griefing er så perfekt som det overhovedet kan være! great
Ansøgning - Musqitto
- Grandt_666
Re: Ansøgning - Musqitto
Ansøgningen er godkendt
Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator (blå) eller admin (rød)
Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator (blå) eller admin (rød)
Member of The Islanders
- Musqitto
Super tak for det!
Det gik dælme stærkt. Har bare det problem at den computer jeg sidder ved nu ikke kan trække minecraft, så kan vi evt. forskyde den test der til lidt senere? måske et aftalt tidspunkt
Det gik dælme stærkt. Har bare det problem at den computer jeg sidder ved nu ikke kan trække minecraft, så kan vi evt. forskyde den test der til lidt senere? måske et aftalt tidspunkt
- FedeAnderzen
Du kommer bare når du har tid, men vent ikke mere end en måned for så bliver du betragtet som inaktiv.