regl sæt

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
ContainerxConrad

regl sæt

Post by ContainerxConrad »

Er blevet banned for at diskuttere 2 emner som ikke står i REGLER..

Opfordrer jeg bare til at få skrevet dem ind i regelsættet så dette ikke sker igen for andre

- ContainerxConrad
acab - anti 1964
FedeAnderzen

Re: regl sæt

Post by FedeAnderzen »

ContainerxConrad wrote:Er blevet banned for at diskuttere 2 emner som ikke står i REGLER..

Opfordrer jeg bare til at få skrevet dem ind i regelsættet så dette ikke sker igen for andre

- ContainerxConrad
acab - anti 1964
Snak om stoffer eller glorificering af vold som det du kom med i dag vil jeg anse som et brud på reglen om modenhed.

Der spiller rigtig mange "børn" på Crafters i alderen 11-14 og det er op til os at sørge for at de ikke udsættes ting der er på kant med loven.

Hvis de unge mennesker skal lære om den slags må det være forældrenes opgave at formidle de rette informationer.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Der står følgende i reglerne:
1. Vi har ingen alderskrav, dog ønsker vi at du opfører dig modent og forstår at du på crafters.dk er en del af et samfund. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise din ansøgning, hvis vi føler du ikke er moden nok. Modenhed gælder også ved brug af auktioner, bevidste forsøg på at snyde folk med overpriser tolereres ikke.
Hvis du mener det er i orden at snakke om vold og stoffer på en server med børn på så er du ikke moden i min optik da du ikke forstår du er en del af et samfund hvor der også er mindreårige. Modenhed er ikke kun at du kan tåle at høre på alt men at du kan finde ud af at opføre dig ordentligt og tænke på dine omgivelser når du skriver. Du fik flere advarsler omkring dette men fortsatte med det. Jeg synes endda som 24 årig at de emner du tog op var direkte usmagelige og komplet ude af kontekst.

Samtidig udviste du en personlighed på serveren der ikke passede ind på vores server. Det er i orden at synes Christiania, vold og stoffer er i orden men at begynde ved enhver given lejlighed at komme ind på disse emner er jo bare fordi du ønsker opmærksomhed. Efter at have vurderet sagen sammen med en moderator blev vi enige om at du bare ikke passede ind på serveren og især ikke når du ikke rettede dig ind.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Sidst men ikke mindst:

Tænk selv, tak.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Synes du virkelig at de fine ord under din underskrift var nødvendige? Mere opfordring til vold?
Håber virkelig ikke at vi kommer til at høre mere til dig.
Jeg opfordrer dig på det kraftigste til fremover at holde dine syge interesser for dig selv når du prøver at finde en anden server at spille på.
Post Reply