Dit Navn: Tobias
Dit Minecraft Navn: tobiaswilbek
Alder: 12
Sted: jylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, håndbold og fodbold
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft nu i et år.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra mart54321
Venner på serveren? Mart54321
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at jeg gerne vil prøve noget nyt, altså en dansk server fordi at alle servers jeg har spillet på har været engelsk eller noget andet og at det lyder fedt at spille med min ven. Jeg vil også joine server fordi den ser god og sjov ud og at jeg har hørt meget om den og de får den til at lyde mega nice!!!! så ville være glad hvis jeg kunne joine og jeg syntes også at jeres billeder er fine .)
Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne og jeg har forstået reglerne og har siddet og brugt meget langt tid på at læse dem og alt det der . Jeg syntes de er meget overskulige men da også meget fine/gode ville blive meget glad hvis jeg kunne joine.
Ansøgning
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning
Lidt tynd men jeg lader tvivlen komme dig til gode, så kan du overbevise mig i testen om at du kan alle reglerne. Kom ind på serveren og bed om en test når du føler dig klar.tobiaswilbek wrote:Dit Navn: Tobias
Dit Minecraft Navn: tobiaswilbek
Alder: 12
Sted: jylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, håndbold og fodbold
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft nu i et år.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra mart54321
Venner på serveren? Mart54321
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at jeg gerne vil prøve noget nyt, altså en dansk server fordi at alle servers jeg har spillet på har været engelsk eller noget andet og at det lyder fedt at spille med min ven. Jeg vil også joine server fordi den ser god og sjov ud og at jeg har hørt meget om den og de får den til at lyde mega nice!!!! så ville være glad hvis jeg kunne joine og jeg syntes også at jeres billeder er fine .)
Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne og jeg har forstået reglerne og har siddet og brugt meget langt tid på at læse dem og alt det der . Jeg syntes de er meget overskulige men da også meget fine/gode ville blive meget glad hvis jeg kunne joine.
- FedeAnderzen