Hej Mod/Admin
Mit navn er: Alex
Mit Mc Navn er: hadhy
Min alder: 16
Sted hvor jeg bor: Nordjylland, Hobro
Mine interesser: Minecraft, svømning (elitehold), læsning og skydning. Jeg kan en smule med redstone, så det elsker jeg også at fiffle rundt med.
Min Mc erfaring: Har spillet minecraft lige siden det kom ud. Mest singleplayer men også en god del multiplayer.
Hvor har jeg hørt om Crafters.dk: Fra Minecraftforum.net
Mine Venner der også er på serveren: t101529 og prøver at få en mere med ind.
Hvorfor har jeg lyst til at joine?: Fordi serveren ser hyggelig ud og jeg mangler sådan en ordenlig server at spille på. Jeg har gået lidt frem og tilbage for at se hvad andre byggede og det ser da flot ud!
Har du læst regler: Ja jeg har læst og forstår reglerne.
Vh Alex
Ansøgning til serveren
- Amadryl
Ansøgning til serveren
Last edited by Amadryl on 02 Mar 2013, 20:47, edited 6 times in total.
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning til serveren
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)Amadryl wrote:Hej
Navn: Alex
Mc Navn: hadhy
Alder: 16
Sted: Nordjylland
Interesser: Minecraft og læsning
Mc Erfaring: Har spillet minecraft lige siden det kom ud. Mest singleplayer men også en god del multiplayer
Hvor hørt om Crafters.dk: Minecraftforum.net
Venner på serveren: t101529
Hvorfor joine?: Serveren ser hyggelig ud og jeg mangler sådan en ordenlig server at spille på.
Har du læst regler: Ja jeg forstår reglerne.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning til serveren
Den er ikke meget bedre end den første, men hvis du nu gør dig umage med reglerne lader jeg tvivlen komme dig til gode.
Kom ind og få testen når du kan reglerne.
Kom ind og få testen når du kan reglerne.