Ansøgning VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
GreCon85
Posts: 1
Joined: 03 Mar 2013, 00:26

Ansøgning VIP

Post by GreCon85 »

Dit Navn: Dennis

Dit Minecraft Navn: GreCon85

Alder: 27

Sted: Randers

Interesser: Minecraft, fiskeri, madlavning og min kone og mine børn.

Minecraft erfaring: Tidligere moderator i over et år på MineDK og har haft min egen server medievalminers.net som desværre er på vej ned grundet manglende opbakning.
På mineDK har jeg været med til at bygge halvdelen af serverbygningerne og et helt nyt koncept som slår fejl grundet for tidlig launch fra ejers side.
Jeg blev ked af at de valgte at overhøre deres crews meninger.
Derfor meldte jeg mig ud af crew hvilket nu har gjort at jeg derinde ikke er mere værd end en nybegynder.

Hvor har du hørt om crafters.dk: SandanDK

Venner på serveren? SandanDK

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg mangler af gode grunde et nyt sted at være, så lå crafters.dk til højrebenet.

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame.
Ja det har jeg.

Jeg er en ung frisk fyr på 27 med kone og 3 børn, jeg elsker det sociale aspekt i at spille minecraft. Jeg har været moderator på mineDK i over et år, og derefter forsøgte jeg mig med egen server medievalminers.net som desværre ikke trak den opmærksomhed vi håbede på.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning VIP

Post by FedeAnderzen »

Fra Randers siger du ?

Nej det er gas, den er godkendt, kom ind på serveren og fange en admin eller mod (de har røde eller blå navne) og bed om at få testen når du kan reglerne.
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning VIP

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Ansøgning VIP

Post by GumZ1110 »

1.test fejlet, kan få en ny imorgen
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply