Jeg hedder: Carl.
Mit Minecraft navn er: Celtavic
Min alder: 12
Jeg bor i: Nordjylland Hobro
Mine interesser: spille pc, badminton og at læse
Min Minecraft erfaring: har spillet siden det udkom. Jeg har spillet meget Singleplayer og Multiplayer.
Hvor jeg har hørt om Crafters.dk: Min storebror.
Mine venner der er på serveren: Guidekiller og hadhy
Hvorfor vil jeg gerne joine: fordi jeg mangler en god server at spille på og den ser ret god ud. Også for at kunne spille med mine venner.
har jeg læst reglerne: ja har læst dem og forstået dem.
om mig selv: jeg kan godt lide at spille survival og bygge med redstone. jeg har haft en server engang den fungerede fint og der var ikke nogle hacks eller mods der inde. Jeg har været med til at bygge mange store ting.
Venlig hilsen Carl/Celtavic
ansøgning
- FedeAnderzen
Re: ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)Celtavic wrote:Jeg hedder: Carl.
Mit Minecraft navn er: Celtavic
Min alder: 12
Jeg bor i: Nordjylland Hobro
Mine interesser: spille pc, badminton og at læse
Min Minecraft erfaring: har spillet siden det udkom. Jeg har spillet meget Singleplayer og Multiplayer.
Hvor jeg har hørt om Crafters.dk: Min storebror.
Mine venner der er på serveren: Guidekiller og hadhy
Hvorfor vil jeg gerne joine: fordi jeg mangler en god server at spille på og den ser ret god ud. Også for at kunne spille med mine venner.
har jeg læst reglerne: ja har læst dem og forstået dem.
Venlig hilsen Carl/Celtavic
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- FedeAnderzen
Re: ansøgning
Den kan godt gå, kom ind og bliv testet af en mod (blå) eller admin (rød) når du kan reglerne.