mit navn er buster.
mit minecraft navn er busterbie ingen tal numre eller tegn så det er nemt nok at huske
jeg er 12 år, jeg kan godt finde ud af ok engelsk men ikke forvent jeg er fantastisk til det.
spilleren rasmumm fortalte mig om serveren og jeg gik ind på den læste all reglerne og informationen så hjemmesiden
og det så ud som om at man faktisk kunne ret meget og det serverens community så ret god ud!
jeg er ret O.K til minecraft hvis jeg skulle sige det selv (mest til creative) men jeg kan også nogenlunde surival, jeg har været mod før på en anden server og hved godt hvad plugins og bukkit er dog kan jeg ikke finde ud af at code
jeg vil gerne joine denne server mest fordi jeg trænger til en god community server (samt mange andre servere jeg bruger har ret mange noobs)
som sagt fortalte rasmumm en minecraft player mig om serveren han er dsv ordblind så han kunne ikke lave en ansøgning men tak ham for at han fortalte mig om serveren
andre servere jeg bruger meget? cookieslap (jeg vil ikke sige den fulde ip det ville være reklamering som er mega ireterende)
nogen af mine bygninger
her en map til cookieslap som jeg gjorde meget ud af
her en af mine bygninger fra en anden server der blev ruineret der jeg var en lidt bedere byger
andet om mig?
mit skin er en mærkelig grøn lignene ting med store mærkelige øjne (hjemmelavet skin)
og du kan kalde det hvad du vil for det skal ikke ligne noget bestemt,
jeg er ret smart til at lave rutsjebaner hvis jeg har de rigtige ting til det.
det var alt! tak for din tid
busterbie´s ansøgning til V.IP
- FedeAnderzen
Re: busterbie´s ansøgning til V.IP
Det er en meget atypisk ansøgning der ikke følger vores eksempel, men hvis du lige oplyser om du har forstået og accepterer vores regler kan jeg godt godkende den.
Ang. din ven der er ordblind, så er der helt ok at han får hjælp med sin ansøgning, vi har flere spillere der er ordblinde.
Det er dog vigtigt at han kan læse hvad der sker i chatten, så vi kan få fat på ham, hvis det er nødvendigt.
Ang. din ven der er ordblind, så er der helt ok at han får hjælp med sin ansøgning, vi har flere spillere der er ordblinde.
Det er dog vigtigt at han kan læse hvad der sker i chatten, så vi kan få fat på ham, hvis det er nødvendigt.
- Nielsen74
fejlede første test og kan få en ny imorgen eftermiddag samme tid og sted
- Ninjastick
Tested og promoted.
-Stick
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...