Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft server

Ansøgninger som er afvist.
User avatar
MLJ_Pedersen
Posts: 6
Joined: 05 Mar 2013, 17:58

Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft server

Post by MLJ_Pedersen »

Dit Navn: Mark Pedersen

Dit Minecraft Navn: MLJ_Pedersen

Alder: 13

Sted: Nordjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, Sport mm. Spiller Floorball (i AaB, Indendøres Ishockey), er kristen, elsker at være sammen med venner.

Minecraft erfaring: Har altid spillet hos andre, og har været med til at lave OK servers (begrenset selvfølgelig når man er maks. 5 spillere) ... Den her bruger er maks. 2-3 uger gammel/har haft en anden i 1 år. (Den er blevet hacket og findes ikke mere.) Har mange ideer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: I gennem venner, og internet. Jeg gik ind i jeres verden og den er mega fed. God til engelsk

Venner på serveren? Ingen lige nu

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg synes jeres server er mega fed. Tror jeg kan tilføje noget ekstra. :D Jeg har mega meget lyst til at ære med fordi denne clan er mega nice.

Har du læst og forstået reglerne? Ja! Har læst dem alle et par gange igennem! :ugeek:

Ekstra: Jeg håber i vil tage mig med. I er ekstremt fede, og jeg håber jeg kan være med... Må jeg lige sige at kortet er en genial ide.. Synes Minecraft er et hyggeligt/fedt spil mangler lidt noget community. Ved godt det lyder ringe, men har ingen billeder af de gamle server! Elsker i har ansøgninger så i sikre på at de rigtige kommer ind.
Last edited by MLJ_Pedersen on 05 Mar 2013, 18:34, edited 2 times in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by FedeAnderzen »

Du siger denne bruger er maks 2-3 uger gammel ? Hvilke andre brugernavne har du spillet med ?

Hvilke store servere har du været med til at lave ? Gerne billeder.
Image
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by Grandt_666 »

MLJ_Pedersen wrote:Dit Navn: Mark Pedersen

Dit Minecraft Navn: MLJ_Pedersen

Alder: 13

Sted: Nordjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, Sport mm.

Minecraft erfaring: Har altid spillet hos andre, og har været med til at lave store servers... Den her bruger er maks. 2-3 uger gammel. Har mange ideer

Hvor har du hørt om crafters.dk: I gennem venner, og internet. Jeg gik ind i jeres verden og den er mega fed. God tikl engelsk

Venner på serveren? Ingen lige nu

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg synes jeres server er mega fed. Tror jeg kan tilføje noget ekstra. :D Jeg har mega meget lyst til at ære med fordi denne clan er mega nice

Har du læst og forstået reglerne? Ja! Har læst dem alle et par gange igennem! :ugeek:

Ekstra: Jeg håber i vil tage mig med. I er ekstremt fede, og jeg håber jeg kan være med... Må jeg lige sige at kortet er en genial ide.. Håber i SWAGGERBROWS tager mig med

Din ansøgning er for tynd, vil du ikke lige fylde noget mere på om dig selv, og hvad du kan byde på?

Og så lige uddybe hvad du mener med denne sætning:
MLJ_Pedersen wrote: Håber i SWAGGERBROWS tager mig med
Bemærk du har 2 forsøg til at lave en god ansøgning, og har derfor 1 chance tilbage.
Member of The Islanders
User avatar
MLJ_Pedersen
Posts: 6
Joined: 05 Mar 2013, 17:58

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by MLJ_Pedersen »

Ændret!
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by FedeAnderzen »

MLJ_Pedersen wrote:Dit Navn: Mark Pedersen

Dit Minecraft Navn: MLJ_Pedersen

Alder: 13

Sted: Nordjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, Sport mm. Spiller Floorball (i AaB, Indendøres Ishockey), er kristen, elsker at være sammen med venner.

Minecraft erfaring: Har altid spillet hos andre, og har været med til at lave OK servers (begrenset selvfølgelig når man er maks. 5 spillere) ... Den her bruger er maks. 2-3 uger gammel/har haft en anden i 1 år. (Den er blevet hacket og findes ikke mere.) Har mange ideer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: I gennem venner, og internet. Jeg gik ind i jeres verden og den er mega fed. God til engelsk

Venner på serveren? Ingen lige nu

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg synes jeres server er mega fed. Tror jeg kan tilføje noget ekstra. :D Jeg har mega meget lyst til at ære med fordi denne clan er mega nice.

Har du læst og forstået reglerne? Ja! Har læst dem alle et par gange igennem! :ugeek:

Ekstra: Jeg håber i vil tage mig med. I er ekstremt fede, og jeg håber jeg kan være med... Må jeg lige sige at kortet er en genial ide.. Synes Minecraft er et hyggeligt/fedt spil mangler lidt noget community. Ved godt det lyder ringe, men har ingen billeder af de gamle server! Elsker i har ansøgninger så i sikre på at de rigtige kommer ind.

Jeg vil stadig gerne have navnet på den bruger der er hacket og som du ikke bruger mere.
Image
User avatar
MLJ_Pedersen
Posts: 6
Joined: 05 Mar 2013, 17:58

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by MLJ_Pedersen »

02marpe
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by FedeAnderzen »

Tak, jeg skulle bare lige sikre mig du ikke var en tidligere straffet på Crafters, men det ser fint ud.

Den er godkendt, kom ind og bed om testen når du kan reglerne.
Image
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by Grandt_666 »

Grandt_666 wrote: Og så lige uddybe hvad du mener med denne sætning:
MLJ_Pedersen wrote: Håber i SWAGGERBROWS tager mig med

Fik jeg svar på dette?
Member of The Islanders
User avatar
MLJ_Pedersen
Posts: 6
Joined: 05 Mar 2013, 17:58

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by MLJ_Pedersen »

Er det samme som "Håber i tager mig med med mine venner".
Det med swaggerbrows var bare noget vi siger i min klasse
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning til Crafters.dk - Danmarks bedste Minecraft se

Post by Grandt_666 »

MLJ_Pedersen wrote:Er det samme som "Håber i tager mig med med mine venner".
Det med swaggerbrows var bare noget vi siger i min klasse
Nu er det jo også mange år siden jeg gik i skole, så kender ikke det nymodens sprogbrug. Men tak for info. ;)
Member of The Islanders
Post Reply