Hej jeg hedder Noah (IGN Nis223) og jeg er 14 år ( 15 den 22 ). Min yndlings farve er Tyrkis. Jeg bor i en lille by der hedder Præstø og jeg går i 8 klasse. Jeg bruger meget af min tid på at spille computer ( nok lidt for meget hvis i spørger min mor og far ) og jeg elsker tekniske ting og sager (især Redstone[/color][/color]). Jeg har spillet Minecraft lige siden slutningen af Alpha( gode gamle tider) og jeg har en del erfaringer og jeg har blandt andet bygget: Titantic, Noah's ark (hehe), en lille by kaldet Moon Town (sammen med min ven TwistDragon) og så elsker jeg at lave bjerge med WE(ved godt at jeg ikke kommer til at bruge world edit på den her men det er da vær at nævne). Måden jeg fandt jeres dejlige server på var at jeg en aften sad og snakkede med min ven og vi snakkede om at finde en survival server (som en vi engang spillede i LANG tid på) og så fandt jeg denne dejlige server. Jeg har ikke spillet så meget singleplayer men har spillet meget multi. Jeg har desvære ikke nogle venner på serveren enu men håber da af hele mit hjerte at jeg får en masse. Jeg har en ven som hedder TwistDragon som også snart lægger en super fed ansøgning ud. Jeg vil super gerne joine denne server fordi jeg længe har prøvet af finde en fed survival community server med gode admins og seje survivere. Jeg har overhovet ikke forstået reglerne jeg syntes de er nogle.... NEJ det var self en joke jeg har fuldt forstået reglerne og jeg syntes de er både fair og gode, især nummer 12 for jeg HADDER også Uhukkede træer og træløse skove . Jeg håber at i vil vurdere mig fair og det gør ikke noget at der går et par dage før jeg får svar.
HAPPY Redstoneing
-Noah
(ps kan godt lide billede oppe øverst med kagen)
Min Ansøgning til denne dejlige server :D
- GumZ1110
Re: Min Ansøgning til denne dejlige server :D
Godkendt - læs reglerne grundigt og kom ind og få en test i dem
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Nielsen74