så jeg har fået denne lille ide fra en anden server at i spawn er det et sted kaldet afk tur til når du er afk
hvad afk tur går ud på er en vand rutsjebane (uden båd) som kører rundt i en ring til når man er afk
bare et lille forslag
forslag til spawn: afk tur
- julemand101
Re: forslag til spawn: afk tur
Jeg er ikke helt sikker men jeg tror ikke du automatisk sættes AFK på serveren hvis du bevæger dig i fx en båd. Så det kunne godt skabe problemer. En anden ting er også at når du står AFK er det typisk fordi du står et sted ude et sted og pludselig skal noget. Hvis du bare er inde på serveren for at smalltalk synes jeg folk bare skal stå i spawn.
Men altså hvis der er stemning for det så byg en demo af konceptet og så kan vi da altid se på det.
Men altså hvis der er stemning for det så byg en demo af konceptet og så kan vi da altid se på det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- pitti999
Personligt syntes jeg ikke det er en så god idé. Konceptet med AFK funktionen er jo at man kan se hvem der ikke er til stede, så man f.eks. ikke skriver til en person der alligevel ikke ser det.
Jeg ved ikke med jer, men jeg vil da syntes det er træls at skrive til en person, som ikke er ved sin computer, eller muligvis ser en film.
Bonus info: Man bliver ikke automatisk sat afk hvis man i bevægelse. (Heller ikke hvis det er vand der skubber dig.)
Jeg ved ikke med jer, men jeg vil da syntes det er træls at skrive til en person, som ikke er ved sin computer, eller muligvis ser en film.
Bonus info: Man bliver ikke automatisk sat afk hvis man i bevægelse. (Heller ikke hvis det er vand der skubber dig.)
Im mr meeseeks look at me...
- julemand101
Udmærket jeg var også ret sikker på at AFK funktionen er kodet op imod at du bevæger dig og ikke at den tjekker om du bevæger dig frivilligt eller ej. Da det er tilfældet synes jeg bare ideen skal droppes.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- CptTomatoKing
Jeg ser heller ikke rigtig den store fordel i det her.. Men du bliver ved med at være AFK hvis du bevæger dig langsomt nok (ekstremt langsomt!)... Så konceptet kan virke.. Jeg har en ide med noget ice, soulsand og måske også cobweb - tror jeg vil lave en prototype en af dagene bare fordi jeg kan
⚒ To mine, or not to mine...
-
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge...
Hvad er det fede i at man bevæger sig når man er AFK? Hvad er formålet?
- CptTomatoKing
I have no idea Det er vel bare fordi man kan. Ikke af at jeg nogen sinde ville gøre det i praksis. Så ville jeg hellere bruge min AFK tid i en farm hvor det faktisk giver noget nytteBtnlrchjhnsn wrote:Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge...
⚒ To mine, or not to mine...
- Emiellouis
Helt præcis hvad er funktionen i dette? Hvis man er afk kan man vel ikke sidde og se tingene på vejen rundt i rutsjebanen, såeee... det er da lidt meningsløst. :/