Permban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
FedeAnderzen

Re: Permban

Post by FedeAnderzen »

<Zoomer2911> Kul, Skinner og Redstone sælges
Sjovt nok præcis de ting der var blevet taget nede i minen....
Image
zoomer2911

Post by zoomer2911 »

Hej igen

Min egen IP? Det forbløffede mig. Jeg er virkelig 100 på at jeg aldrig har set den dungeon eller mine før. Jeg har lige vendt den med ham og han siger at det er ham. Han sagde at han bare ville se serveren før han selv begyndte og ikke havde tænkt på at læse reglerne inden han gik ind. Jeg har muligvis været ude på daværende tidspunkt, så jeg ikke har kunnet forhindre det. Jeg bruger et password tilsvarende til min email og nogle andre spil, så det er helt sikkert der at han har fået fat i det fra.

Jeg vil være meget taknemmelig for en chance til, men forstår selvfølgelig godt jeres reglement. For hvis du ellers kigger tilbage i loggen har jeg ikke griefet eller noget før det, og kommer 100% heller ikke til det igen. Hvis jeg kan få en chance for bare strafnedsættelse, vil jeg selvfølgelig betale alt tilbage der er taget + reparere det hele igen. Crafters.dk er blevet en del af min hverdag. Jeg bruger den til en måde hvorpå jeg kan få lov at skabe og være kreativ, som jeg ikke kan i virkeligheden. Det er den bedste server og eneste server jeg har spillet på over længere tid og vil være meget taknemmelig for en strafnedsættelse. Og efter som crafters.dk er efter min mening, den mest realistiske server, synes jeg det er ærgeligt at jeg skal modtage permban. Det er noget af det fedeste jeg længe har set at man kan bygge sine egne byer i et velfungerende samfund, der fungerer som den virkelig verden.

Angående scripts. Jeg vil helst ikke dele dem med andre, da hvert script er unikt og kan tage flere timer at skrive.

Jeg beklager meget for alt forstyrret og respekterer selvfølgelig din dom og håber at du vil tage det op til overvejelse eller diskussion med de andre moderatorer.

Mvh. Zoomer2911
julemand101

Post by julemand101 »

Så lad os lige få det bekræftet. Det er din bror ved navn Dres01 der har lavet ulykkerne? Han er promoted inde på serveren så hvis det er ham så skal vi selvfølgelig lige se nærmere på ham.
zoomer2911 wrote:Angående scripts. Jeg vil helst ikke dele dem med andre, da hvert script er unikt og kan tage flere timer at skrive.
Det styrer du selv men jeg lukker dig ikke ind på serveren før du har bekræftet at det du skriver faktisk er sandt og hvis det er så nemt som du selv skriver må du kunne komme med en detaljeret plan for hvordan hacket fungerer uden at skulle komme med egentlige scripts.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
zoomer2911

Post by zoomer2911 »

Det er nu helt 100% sikkert min bror der været inde uden at læse reglerne. Han har undskyldt mange gange, selvom det er MIT ansvar.

Angående scriptet

Det der sker at man planter et link eller noget man kan trykke på inde på en server eller i chat. Når så "offeret" trykker på linket/objektet bliver en keylogger transmitteret direkte fra Scriptejerens computer til offerets. Jeg har så en fil ligende cmd-programmet (lidt anderledes med Javascript og CSS), men den giver mig en detaljeret plan over alt hvad der bliver trykket på af knapper, links, hvad der bliver skrevet osv. (Det bliver gemt og transmitteret på et senere tidspunkt hvis offeret ikke har netadgang) Denne form for keylogger sniger sig uden om offerets firewall da mange firewalls ser den som værende en standardfil-type. Altså en ikke-skadelig fil. Derefter er det bare at finde det sted hvor man kan se at offeret har åbnet sit Minecraft og logget ind, bum så har man kode + username.

Jeg har dog aldrig selv gjort det, da det er meget ulovligt, men jeg ved hvordan det foregår og hvordan man skriver koden. Jeg er selv blevet udsat for det mange gange, men det har dog kun været til sjov brug og interne jokes.
zoomer2911

Post by zoomer2911 »

Som du kan se ovenover er det meget simpelt. Det der er det farlige ved det, er at hvis det er et link, så bliver offeret rent faktisk også sendt ind på siden, udvidende om at han har dowloadet en keylogger. Hvis du vil snakke med min bror direkte, vil jeg med glæde bede ham logge på.
julemand101

Post by julemand101 »

Når så "offeret" trykker på linket/objektet bliver en keylogger transmitteret direkte fra Scriptejerens computer til offerets.
Forklar hvordan du kan gøre dette på en sådan måde at programmet automatisk også bliver kørt. Hvis dit hack forudsætter at brugeren skal starte programmet på nogen måde så er han jo selv en kæmpe klovn og så har jeg virkelig ingen medlidenhed.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
zoomer2911

Post by zoomer2911 »

Selvfølgelig er de nogle kæmpe klovne, men det geniale er at de bliver forbundet til den originale side, uden at vide at de bliver hacket
julemand101

Post by julemand101 »

zoomer2911 wrote:Selvfølgelig er de nogle kæmpe klovne, men det geniale er at de bliver forbundet til den originale side, uden at vide at de bliver hacket
Men forklar mig. Forudsætter hacket at de henter filen ned og kører den? Eller kan du hack dem uden de kører filen?
zoomer2911

Post by zoomer2911 »

For at være ærlig så ved jeg det faktisk ikke. Man kan sikkert godt konfigurere det, så den downloader keyloggeren automatisk, men det kræver ret så meget.
zoomer2911

Post by zoomer2911 »

Jeg har ikke tænkt mig at skrive koden, da det er yderst ulovligt (hvis ikke han selv trykker download)
Og jeg bruger kun mine scripts på folk, som jeg er meget bekendt med, som også synes at det er sjovt at slå tilbage :)
Post Reply