Ansøgning til at komme ind på serveren

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Exochosen

Ansøgning til at komme ind på serveren

Post by Exochosen »

Navn: Alexander

Minecraft Navn: Exoticchosen

Alder: 20

Sted: Vestsjælland.

Interesser: Spil (Skydespil, og MC generelt). Gå i byen. Arbejde.

Minecraft Erfaring: Har spiller minecraft i lang tiden. Spillet det siden starten af betaen og har spillet på både servere og for mig selv. (da det er god afslapning synes jeg :) )

Har hørt om jer inde på Den Danske Minecraft Liste.

Kender ikke nogen på jeres server men ser frem til at lære jer at kende.

Jeg vil joine jeres server da jeg synes det lyder som en god server hvor folk ikke bare går rundt og griefer. Har været på en del servers hvor jeg har været uheldig. Den sidste server blev jeg griefet for omkring 7 timers arbejde. Og sådan noget bliver man lidt pissed over.

Jeg har læst reglerne og forstået dem helt.

Jeg har endvidere kigget lidt på jeres World map og kan se i går op i at lave nogle pæne og gode konstruktioner der ikke bare er firkanter med interior. Jeg selv går meget op i at mine konstruktioner bliver meget arkitektske og ser flotte ud og derudover kan sørge for at jeg har hvad jeg har brug for for at begå mig i jeres minecraft verden. Jeg elsker at spille med andre (og meget gerne snakke med dem også) mens man spiller. Jeg kan ofte sidde og bruge flere timer online hvis jeg er igang med et projekt og når jeg begynder på et projekt færdiggøre jeg det også. Og i tilfælde jeg fortryder mit projekt sørger jeg selvfølgelig for at rive det hele ned og skjule jeg har været der. Som i selv sagde ser en halv bygning virkelig grim ud at have stående.

Jeg ser frem til at høre fra jer og håber jeg kommer ind på jeres server

-Exochosen
BetinaLerche

Re: Ansøgning til at komme ind på serveren

Post by BetinaLerche »

Godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne.
FedeAnderzen

Re: Ansøgning til at komme ind på serveren

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
Post Reply