Ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Lord_Waung
Posts: 2
Joined: 08 Mar 2013, 23:50

Ansøning

Post by Lord_Waung »

hej Mit navn er Sebastian. Jeg 11 år og har spillet minecraft siden jeg var 7 Har en halv server som jeg ikke kan huske hvad hedder. Mine favoritter af PS3 Spil er Call Of Duty Black Ops 2 og jaa ik andet. Sådan... Men jeg synes serveren er sig and it is Cool :arrow: :lol: :D :shock: :oops: :ugeek: :geek: :roll: :x :lol: 8-) :? :cry:
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøning

Post by Nielsen74 »

Lord_Waung wrote:hej Mit navn er Sebastian. Jeg 11 år og har spillet minecraft siden jeg var 7 Har en halv server som jeg ikke kan huske hvad hedder. Mine favoritter af PS3 Spil er Call Of Duty Black Ops 2 og jaa ik andet. Sådan... Men jeg synes serveren er sig and it is Cool :arrow: :lol: :D :shock: :oops: :ugeek: :geek: :roll: :x :lol: 8-) :? :cry:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
Lord_Waung
Posts: 2
Joined: 08 Mar 2013, 23:50

Ansøning

Post by Lord_Waung »

Hej igen Som jeg sagde før hedder jeg sebastian og er 11 år jeg elsker minecraft og har spillet tekkit i 4 år :D Jeg elsker også call of duty Black Ops 2. Jeg har erfaring på minecraft fordi jeg ikke gør tingene så hurtigt men i hvertfald vil jeg gerne ansøge mig som vip fordi jeg elsker Minecraft. Jeg fik en kode der hed Lord_Waung for fire år siden og indså at jeg var rigtig god. Jeg har erfaring med parkour i virkeligheden og selvfølig er jeg rigtig god til at bygge ting elsker Minecraft hmmmm... Jeg så jeres side og tænkte det så meget cool ud. Og så spillet jeg på serveren men jeg kunne ikke bygge noget. så fandt jeg ud af at man skulle være V.I.P Og det ville jeg gerne være :D :D Jeg elsker at spille på spillekonsoller men lige fortiden er det Minecraft 24 timer i døgnet. :mrgreen:
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøning

Post by BetinaLerche »

Lord_Waung wrote:Hej igen Som jeg sagde før hedder jeg sebastian og er 11 år jeg elsker minecraft og har spillet tekkit i 4 år :D Jeg elsker også call of duty Black Ops 2. Jeg har erfaring på minecraft fordi jeg ikke gør tingene så hurtigt men i hvertfald vil jeg gerne ansøge mig som vip fordi jeg elsker Minecraft. Jeg fik en kode der hed Lord_Waung for fire år siden og indså at jeg var rigtig god. Jeg har erfaring med parkour i virkeligheden og selvfølig er jeg rigtig god til at bygge ting elsker Minecraft hmmmm... Jeg så jeres side og tænkte det så meget cool ud. Og så spillet jeg på serveren men jeg kunne ikke bygge noget. så fandt jeg ud af at man skulle være V.I.P Og det ville jeg gerne være :D :D Jeg elsker at spille på spillekonsoller men lige fortiden er det Minecraft 24 timer i døgnet. :mrgreen:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Du har brugt dine 2 chancer, og vi råder dig dermed til at finde en ny server at spille på gennem http://www.minecraftlisten.dk.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply