Ansøgning VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
bibio112
Posts: 2
Joined: 09 Mar 2013, 16:17

Ansøgning VIP

Post by bibio112 »

Navn:Mads

Sted: Århus

Alder: 16

Hvor VIP: Jeg vil gerne have VIP Da jeg er er overbevist om at jeg vil spille på crafters indtild mit minecraft "Liv" Er over eller severen går ned.

Hvor kender jeg Crafters fra: Det var en dag hvor jeg skulle finde en potion på netter hvor jeg skrev hvordan man crafter potions så kom der et link op til crafters side ind på minecraftlisten så da jeg tjekkede den side igennem var jeg overbevist om at den server skulle jeg bare ind på. Og nu har jeg så taget det næste skridt VIP :D
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning VIP

Post by Pars »

bibio112 wrote:Navn:Mads

Sted: Århus

Alder: 16

Hvor VIP: Jeg vil gerne have VIP Da jeg er er overbevist om at jeg vil spille på crafters indtild mit minecraft "Liv" Er over eller severen går ned.

Hvor kender jeg Crafters fra: Det var en dag hvor jeg skulle finde en potion på netter hvor jeg skrev hvordan man crafter potions så kom der et link op til crafters side ind på minecraftlisten så da jeg tjekkede den side igennem var jeg overbevist om at den server skulle jeg bare ind på. Og nu har jeg så taget det næste skridt VIP :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
bibio112
Posts: 2
Joined: 09 Mar 2013, 16:17

Ansøgning VIP 2

Post by bibio112 »

Dit navn: Mads

Dit Minecraft Navn: bibio112

Alder: 16

Sted: Midtjylland, Århus

Interesser: Jeg har en stor en interesse for Pc´er og elektronik men elsker da også og være sammen med vennerne og familien.

Minecraft erfaring: Jeg har middel erfaring med spillet da jeg har spillet det herlige spil siden Alpha.

Venner på severen: Ingen, Lige nu men har opfordret severen til to af min klassekammerater Michael og Anders som skal skrive en ansøgning.

Har du læst og forstået reglerne? De er læst og har forstået det :)

Lidt om mig Selv: Jeg er en glad og positiv dreng der er imødkommende og sjov og være sammen med har jeg da fået afvide. Men når det også er sagt går jeg til en sportsgren ved navn "Cykling" hvor jeg var til Danmarks mesterskab i Randers og fik en flot 3 Plads. Tildagligt går jeg i skole og i klub, men efter sommerferie dropper jeg ud af skolen og skal videre med gymnasie HTX. Det var så lidt om mig glæder mig til at komme ind og hører hvad i er for nogen :)
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning VIP

Post by Pars »

Den er godkendt. Tag testen indgame hos en mod/admin.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning VIP

Post by Pars »

Bestod ikke første test, ny test igen i morgen efter 1715
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning VIP

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning VIP

Post by Ninjastick »

Kom tilbage og ville have en test nr. 2.

Fejlede 2. test. Svarede forkert på et par spørgsmål, kaldte sig for ordblind på trods af glimrende stave-egenskaber og kopierede direkte fra regelsiden.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply