Application - BearGuy

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
BearGuy
Posts: 1
Joined: 09 Feb 2011, 16:32

Application - BearGuy

Post by BearGuy »

Name: Håkon Berge

Minecraft Name: BearGuy

Age: 15

Location: Bergen, Norway

Interests: Spill (PC, XBOX), handball, guitar, football

Minecraft experience: Jeg har hatt Minecraft i ett par måneder nå, men jeg har aldri spilt Multiplayer skikkelkig før. Det har mest gått i Single Player. Jeg kan det å konstruere byggninger og lignende så jeg føler meg ganske god.

Friends: Jeg har venner som spiller Minecraft men de spiller merkelig nok ikke Multiplayer noe videre så det har aldri vært nødvendig for meg å vite gamer-navnet deres.

Why do you wanna join the server: Jeg har alltid hatt lyst til å spille Multiplayer og delta i det samfunnet og etter at jeg dant denne serveren, fikk jeg veldig lyst til å prøve det siden det er en Dk server så da blir det lett å kommunisere med andre spillere.

Have you read and understand the rules: Ja,jeg har lest og godtar reglene.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Application - BearGuy

Post by Pars »

Jeg siger ok
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Application - BearGuy

Post by julemand101 »

Jeg godkender dig også. Hop på serveren i weekenden og tag en snak med en af de mange admins. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Application - BearGuy

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply