Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
EImardx

Ansøgning

Post by EImardx »

Dit Navn: Mit navn er Helene

Dit Minecraft Navn: EImardx

Alder: Jeg er 20 år

Sted: Jeg er fra Sydjylland

Interesser: Jeg kan godt lide at skrive og spille, både MMO og videospil. Især MineCraft og Guildwars er nogle spil, om jeg rigtig godt kan lide at bruge noget tid på at spille.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet MineCraft i et års tid. Jeg har primært spillet singleplayer som creative, survival og SkyBlock, men jeg har også spillet på lidt servers. En der aldrig rigtig blev til mere, og en der gik ned.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Da den server, jeg spillede på gik ned, besluttede jeg mig for,at det var tid til at finde en dansk server, og der fandt jeg jeres server på http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Nej, jeg har ikke nogle venner på serveren, men det kommer jo nok ;)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kunne godt tænke mig at joine jeres server, da den så spændende ud. Jeres kreationer er vildt fede, og det kunne jeg godt tænke mig at være en del af.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og forstået reglerne, og de ser meget fine ud, og jeg er enig i dem. Jeg kan godt lide jeres regler, det viser, at I tager spillet seriøst, hvilket er noget jeg priser meget højt.

Mvh
EImardx - Helene
BetinaLerche

Re: Ansøgning

Post by BetinaLerche »

God ansøgning, kom ind på serveren og få en test i reglerne.
Post Reply