ny leg på crafters.dk
- Mikk3lg
ny leg på crafters.dk
den nye leg heder historie bogen. du skal skrive din bedste historie i bogen når du får den. bogen heder historie bogen. det er forbudt at under skrive!. den kommer fra person til person. når du har fået bogen skriv det i denne tråd. hvor du har fået den og af hvem. så god jagt efter bogen. mvh mikk3lg.
- Casper98dk
Re: ny leg på crafters.dk
Lyder meget interessant Men hvad mener du helt præsist med "historie"? Fordi jeg kan rigtig godt lide Ringenes Herrer men tror sgu det er en lidt stor mundfuld for en minecraft bog. Du bliver nød til at specifiere det lidt bedre tak ^^ Forstår det ikke helt, så hvis jeg finder den bliver jeg nok lidt lost.
Ellers kunne man vel ændre det til at man skrev hvor man var og hvad der skete, når man fik/fandt bogen. Så tror jeg bedre alle kan være med Så hver gang den bliver videregivet får en side
Ellers kunne man vel ændre det til at man skrev hvor man var og hvad der skete, når man fik/fandt bogen. Så tror jeg bedre alle kan være med Så hver gang den bliver videregivet får en side
- Mikk3lg
det er sådan det er det er en historie fra det virklige liv eller dråmme du skal skrive i bogen
- Casper98dk
Tror stadig det kommer til at fylde mange sider hvis man skal skrive interessante historie men okayMikk3lg wrote:det er sådan, at det er det er en historie fra det virkelige liv eller drømme, som du skal skrive i bogen.
- RLarsen
fik sgu nok af at skrive historier i dansk timerne da jeg gik i folkeskolen
- Nielsen74
Fik bogen af Mikk3lg og skrev en kort historie inden jeg gav den vider til nis223 som er i jail en månede
- Casper98dk
lolNielsen74 wrote:Fik bogen af Mikk3lg og skrev en kort historie inden jeg gav den vider til nis223 som er i jail en månede